Practum Consulting dla Plast-Box
Firma Plast-Box podpisała umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.
Więcej: Wirtualnemedia.pl, 8 stycznia 2013
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/practum-consulting-dla-plast-box
Plast-Box podpisał kontrakt z Practum
Plast-Box, producent opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.
Więcej: Portalspozywczy.pl, 8 stycznia 2013
http://www.portalspozywczy.pl/opakowania/wiadomosci/plast-box-podpisal-kontrakt-z-practum,80608.html
Plast-Box z agencją Practum Consulting
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.
Więcej: Prnews.pl, 8 stycznia 2013
http://prnews.pl/aktualnosci/plast-box-z-agencja-practum-consulting-2732866.html
Plast-Box z agencją PR
Plast-Box, producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting.Practum będzie prowadzić działania z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego. Zajmie się też wsparciem zarządu Plast-Boxu w komunikacji z rynkiem kapitałowym, a także obsługą biura prasowego spółki.
Więcej: Marketing przy Kawie, 8 stycznia 2013
Plast-Box z agencją Practum Consulting
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.
Więcej: Medianews.com.pl, 8 stycznia 2013
http://www.medianews.com.pl/public-relations/6444-plast-box-z-agencja-practum-consulting
Plast-Box z Practum Consulting
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.
Więcej: Signs.pl, 8 stycznia 2013
http://www.signs.pl/plast-box-z-practum-consulting,17637,artykul.html
Plast-Box z agencją PR
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.
Więcej: 24pr.pl, 8 stycznia 2013
Kultowa shoarma w tv
Wystartowała nowa kampania telewizyjna restauracji Sphinx. W jej ramach wyświetlane są dwa spoty reklamujące kultowa danie sieci − shoarmę − z napojem bezalkoholowym oraz piwem. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Horeca.pl, 24 września 2012
Kampania telewizyjna sieci Sphinks
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Signs.pl, 19 września 2012
http://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-sieci-sphinks,16656,artykul.html
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sieć restauracji Sphinx ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Horecanet.pl, 19 września 2012
http://www.horecanet.pl/Rusza-nowa-kampania-telewizyjna-Sphinksa,wiadomosc,19,wrzesien,2012.aspx
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Warszawa.centres.pl, 19 września 2012
http://warszawa.centers.pl/aktualnosci/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna/
Sphinx reklamuje shoarmę z Pepsi i piwem Okocim (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania restauracji Sphinx reklamująca zestawy z shoarmą i Pepsi lub piwem Okocim. Akcję dział marketingu Sfinks Polska przygotował wspólnie z firmami Vision, Starcom i agencją public relations Practum Consulting.
Więcej: Wirtualnemedia.pl, 19 września 2012
http://www.wirtualnemedia.pl/print/sphinx-reklamuje-shoarme-z-pepsi-i-piwem-okocim-wideo
Sphinx promuje shoarmę z pepsi i z piwem (wideo)
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wystartował z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy Kawie, 18 września 2012
Shoarma z napojem za 19,90 zł - rusza nowa kampania Sphinx w TV (wideo)
Sieć Sphinx rusza z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Media2.pl, 18 września 2012