Practum Consulting - agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, w tym relacji inwestorskich i komunikacji kryzysowej. Practum to eksperci - praktycy, dla których tworzenie i prowadzenie skutecznych programów PR i IR jest pasją i źródłem osobistej satysfakcji.

Podstawą działalności Practum jest zorientowanie na cele oraz perfekcja wykonania. Dzięki wieloletniemu doświadczaniu konsultanci Practum nie tylko projektują i realizują efektywne strategie komunikowania, ale także potrafią odkryć i wykorzystać utajony potencjał firm, osób i produktów, podejmując dodatkowe działania przekładające się na sukces Klientów.


Pasja - inspiruje nas do podejmowania działań z kreatywnością i determinacją ukierunkowaną na sukces


Doświadczenie - pozwala nam doradzać naszym Klientom i realizować dla nich programy w sposób prowadzący do osiągania postawionych celów


Perfekcja - gwarantuje niezmiennie wysoką jakość realizacji, zarówno w sprawach o znaczeniu strategicznym, jak i drobnych, codziennych aktywnościach

Metodologia

Punktem wyjścia do realizacji wszystkich działań jest konsekwentne stosowanie podejścia bazującego na strategicznym planowaniu oraz precyzyjnej realizacji.

Podstawowe elementy:

  • Zdefiniowanie celów
  • Analiza alternatywnych sposobów ich realizacji, w tym oczekiwanych efektów i potencjalnych zagrożeń
  • Wybór optymalnych rozwiązań
  • Przygotowanie szczegółowych planów / opracowanie alternatywnych scenariuszy, szczegółowe przygotowania na ewentualne zagrożenia
  • Precyzyjna realizacja / stała optymalizacja działań i adaptacja planów do aktualnych warunków, wykorzystywanie pojawiających się szans
  • Ewaluacja osiąganych efektów

Taki sposób pracy umożliwia nam prowadzenie kampanii skutecznie wspierających sukces naszych Klientów.

Nasz Zespół

  • Kinga Szkutnik

    Kinga Szkutnik
    Dyrektor Zarządzająca

    15 lat doświadczenia w realizacji programów public relations, w tym relacji inwestorskich oraz z zakresu komunikacji kryzysowej...

  • Joanna Milewska

    Joanna Milewska
    Senior Manager

    13 lat doświadczenia w branży PR i mediach, w tym prowadzenia obsługi spółek w zakresie PR korporacyjnego, relacji inwestorskich oraz komunikacji kryzysowej...

  • Anna Omelańska

    Anna Omelańska
    Account Director

    8 lat doświadczenia w Public Relations i współpracy z mediami, w tym w zakresie PR korporacyjnego i komunikacji kryzysowej...