Sieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, należące do spółki Sfinks Polska, zostały uhonorowane prestiżowym tytułem Superbrands 2019. Znalazły się tym samym w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku.

 

- Pozyskanie, a następnie utrzymanie przychylności klientów w branży restauracyjnej wymaga nieustannej pracy nad jakością usług i ofertą. Wyróżnienie dla marek Sphinx i Chłopskie Jadło odbieramy jako docenienie naszych działań w tym zakresie. Biorąc pod uwagę fakt, że przyznawane jest głosami konsumentów, stanowi najlepszą rekomendację dla naszych restauracji i motywuje nas do dalszej pracy – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

 

 

 

Superbrands to największe badanie konsumenckie w Polsce, w którym udział bierze ponad 10 tys. respondentów. Na podstawie ich opinii określany jest indeks siły marki, będący różnicą jej polecania i odradzania innym. W wyborze najsilniejszych marek uczestniczą też eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu, którzy tworzą Radę Marek. Program Superbrands istnieje od ponad 20 lat na całym świecie, a w Polsce funkcjonuje od 2004 roku.