Marka Beckers rozpoczęła kampanię radiową w RMF FM promującą linię produktów Beckers Designer Kitchen & Barthroom, połączoną z konkursem dla słuchaczy. Działania promocyjne są prowadzone pod hasłem „Pozbądź się potwórczości ze ścian” i bazują na trzech spotach radiowych podkreślających kluczowe cechy farb Beckers Designer Kitchen & Barthroom - piękne kolory i łatwość usuwania z nich nawet tak trudnych plam jak zabrudzenia powstające podczas gotowania czy malunki dzieci na ścianach. Kampanię radiową wspierają reklamy na portalach internetowych i w mediach społecznościowych.
- Produkty z linii Beckers Designer Kitchen & Bathroom mają wiele użytecznych cech, które sprawiają, że świetnie nadają się nie tylko do malowania kuchni i łazienki, ale też innych pomieszczeń, w których szczególnie łatwo o zabrudzenia. Są to farby bardzo wysokiej jakości i o pierwszej klasie ścieralności, w rezultacie można z nich bez problemu usunąć nawet tłuste plamy czy dziecięce rysunki. Mają też zwiększoną trwałość kolorów i są przystosowane do użytku w miejscach narażonych na działanie wilgoci, pary wodnej czy nawet rozwój grzybów pleśniowych. Dzięki pięknej palecie barw mogą więc być świetnym pomysłem na gustowne, a jednocześnie bardzo funkcjonalne wykończenie wielu wnętrz. Poprzez nasz konkurs i kampanię promocyjną chcemy dotrzeć do potencjalnych klientów z tymi informacjami i przekonać ich do zastosowania naszych farb – komentuje Aneta Stopa, Brand Manager marki Beckers.
Konkurs marki Beckers w RMF FM prowadzony będzie w kilku odsłonach. By wziąć w nim udział, uczestnicy będą musieli opisać swoją historię dotyczącą niepożądanych ‘potwórczości’. W pierwszym tygodniu tematem przewodnim są zabrudzenia powstałe na ścianach w kuchni w trakcie gotowania. W kolejnych etapach historie konkursowe będą dotyczyć tego, co dzieci zmalowały na ścianach i motywacji przy wyborze koloru ścian w łazience. Nagrodami w konkursie będą zestawy składające się z farb Beckers Designer Kitchen & Bathroom oraz 400 zł na remont. W sumie rozdanych zostanie 16 nagród.
Kampania radiowa i konkurs prowadzone są do 22 maja br. Za kreację odpowiada Pompidou. Zakupem mediów zajął się OMD.