Rusza seria konkursów „Beckers dodaje barw” na uruchomionym niedawno polskim oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku popularyzującym hasło „Beckers. I życie nabiera barw”. Zadaniem uczestników będzie stworzenie autorskiej koncepcji przemalowania wybranego przez siebie pomieszczenia z wykorzystaniem farb Beckers Designer Colour. Najlepsze pomysły będą nagrodzone zestawami farb z palety kolorów wybranych w zgłoszeniu konkursowym. Komunikację marki Beckers w mediach społecznościowych poza Facebookiem rozpoczęto również w serwisach Instagram oraz Pinterest. Planowane jest też uruchomienie dla niej oficjalnego kanału na YouTube. Działania na rzecz marki Beckers w social mediach koordynuje Practum Consulting.
W nawiązaniu do hasła „Beckers. I życie nabiera barw” na profilach społecznościowych marki prezentowane będą różne podejścia do kolorów w codziennym życiu – związane z designem, aranżacjami wnętrz z wykorzystaniem palety kolorów farb Beckers, a także porady i ciekawostki inspirujące do barwnego życia. Planowane są też kolejne konkursy dla fanów i dedykowane aplikacje.
- Dla nas kolory to bogate źródło inspiracji, którymi z chęcią chcemy się dzielić z innymi, a media społecznościowe nam w tym pomagają. Zachęcamy do życia pełnego barw, w różnych jego wymiarach, nie tylko w obszarze dekoracji wnętrz, ale również emocji, uczuć, otaczającej nas przestrzeni. Te tematy zgodnie z naszą maksymą „Beckers. I życie nabiera barw” będziemy poruszać w komunikacji na łamach social media z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami - mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR marki Beckers.
Konkurs „Beckers dodaje barw” będzie realizowany cyklicznie. Aby wziąć w nim udział, uczestnik - przy wykorzystaniu aplikacji umieszczonej na oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku – powinien zamieścić zdjęcie pomieszczenia, które chce przemalować, wybrać do 5 kolorów z palety Beckers Designer Colour i opisać koncepcję użycia każdego z nich. Pomysł na przemalowanie przynajmniej jednej ze ścian musi zakładać użycie koloru konkursowego, który w każdej z edycji będzie zmieniany. W pierwszej odsłonie jest nim Light Grey. W każdej edycji konkursu do zdobycia będą 3 zestawy farb Beckers, w odcieniach i ilości określonych w zgłoszeniu konkursowym.
- Pomysłowość, oryginalność i kreatywność to główne elementy, które będą oceniane w konkursie „Beckers dodaje barw”. Zachęcamy do uczestniczenia w naszej zabawie i zgłaszania swoich projektów. Wygrani będą mogli w łatwy sposób urzeczywistnić swoją wizję dzięki farbom z palety Beckers Designer Colour - mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR marki Beckers.