Tikkurila po raz kolejny została nagrodzona w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Konsumenta 2016. W tegorocznej edycji marka zdobyła dwa wyróżnienia – Złoty Laur Konsumenta w kategorii „Farby” oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna”.
- Cały czas pracujemy nad tym, by produkty Tikkurila spełniały w pełni oczekiwania klientów. Dlatego obie te nagrody są dla nas szczególnie cenne. Przyznane zostały przecież głosami samych konsumentów, co oznacza, że są oni zadowoleni z naszych farb, impregnatów i lakierów do drewna, a przy tym chętnie polecają je innym. Właśnie to zaufanie ze strony klientów cieszy najbardziej - mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.
Celem plebiscytu Laur Konsumenta jest wyłonienie najpopularniejszych w Polsce marek i produktów w poszczególnych kategoriach. Opinie klientów zbierane są w sondażu telefonicznym oraz przez Internet. Dla każdej z kategorii gromadzonych jest minimum 1000 głosów.