Kampania telewizyjna sieci Sphinks
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Signs.pl, 19 września 2012
http://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-sieci-sphinks,16656,artykul.html
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sieć restauracji Sphinx ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Horecanet.pl, 19 września 2012
http://www.horecanet.pl/Rusza-nowa-kampania-telewizyjna-Sphinksa,wiadomosc,19,wrzesien,2012.aspx
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Warszawa.centres.pl, 19 września 2012
http://warszawa.centers.pl/aktualnosci/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna/
Sphinx reklamuje shoarmę z Pepsi i piwem Okocim (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania restauracji Sphinx reklamująca zestawy z shoarmą i Pepsi lub piwem Okocim. Akcję dział marketingu Sfinks Polska przygotował wspólnie z firmami Vision, Starcom i agencją public relations Practum Consulting.
Więcej: Wirtualnemedia.pl, 19 września 2012
http://www.wirtualnemedia.pl/print/sphinx-reklamuje-shoarme-z-pepsi-i-piwem-okocim-wideo
Sphinx promuje shoarmę z pepsi i z piwem (wideo)
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wystartował z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy Kawie, 18 września 2012
Shoarma z napojem za 19,90 zł - rusza nowa kampania Sphinx w TV (wideo)
Sieć Sphinx rusza z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Media2.pl, 18 września 2012
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: portalspozywczy.pl, 18 września 2012
http://www.portalspozywczy.pl/horeca/wiadomosci/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna,75861.html
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Galeriehandlowe.pl, 18 września 2012