Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)  Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Signs.pl, 19 września 2012

http://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-sieci-sphinks,16656,artykul.html

Sieć restauracji Sphinx ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Horecanet.pl, 19 września 2012

http://www.horecanet.pl/Rusza-nowa-kampania-telewizyjna-Sphinksa,wiadomosc,19,wrzesien,2012.aspx

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Warszawa.centres.pl, 19 września 2012

http://warszawa.centers.pl/aktualnosci/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna/

W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania restauracji Sphinx reklamująca zestawy z shoarmą i Pepsi lub piwem Okocim. Akcję dział marketingu Sfinks Polska przygotował wspólnie z firmami Vision, Starcom i agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 19 września 2012

http://www.wirtualnemedia.pl/print/sphinx-reklamuje-shoarme-z-pepsi-i-piwem-okocim-wideo

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wystartował z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy Kawie, 18 września 2012

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=35997

Sieć Sphinx rusza z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Media2.pl, 18 września 2012

http://www.media2.pl/reklama-pr/96168-Shoarma-z-napojem-za-1990-zl-rusza-nowa-kampania-Sphinx-w-TV-wideo.html

 

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: portalspozywczy.pl, 18 września 2012

http://www.portalspozywczy.pl/horeca/wiadomosci/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna,75861.html

 

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Galeriehandlowe.pl, 18 września 2012

http://www.galeriehandlowe.pl/go.live.php/PL-H861/aktualnosci-b2b/SMTMwODM%3D/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna.html