Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy - organizacja branżowa zrzeszająca producentów napojów spirytusowych - podpisał umowę z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz ZP PPS z zakresu PR korporacyjnego i obsługę programów edukacyjnych realizowanych przez Związek, m. in. kampanii „Piłeś? Nie jedź!” oraz „Lepszy start dla Twojego dziecka”.

- Jako organizacja branżowa podejmujemy wiele inicjatyw związanych z rozwojem branży spirytusowej w Polsce oraz działań na rzecz propagowania odpowiedzialnego i bezpiecznego spożywania alkoholu w społeczeństwie. Od lat z sukcesem realizujemy kampanie edukacyjne kierowane do różnych grup społecznych. W ramach kampanii „Piłeś? Nie jedź” prowadzimy edukację skierowaną do kierowców w zakresie zagrożeń i konsekwencji prowadzenia pojazdów po alkoholu. Ważnym i również cyklicznie realizowanym projektem jest też „Lepszy start dla Twojego dziecka”, którego celem jest zwiększenie świadomości zagrożeń wynikających z picia  alkoholu przez kobiety w ciąży. W tym roku planujemy uruchomienie nowej kampanii edukacyjnej promującej różne aspekty odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Wszystkie nasze działania potrzebują stałej, rzetelnej i profesjonalnej komunikacji, którą zdecydowaliśmy się powierzyć właśnie Practum, bo  mieliśmy już okazję efektywnie współpracować z tą agencją przy kilku projektach - komentuje Leszek Wiwała, prezes Związku Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego.

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy jest organizacją branżową zrzeszającą producentów napojów spirytusowych. Do jego zadań należy podejmowanie działań ukierunkowanych na rozwój branży spirytusowej w Polsce i za granicą poprzez współpracę z przedstawicielami władzy publicznej oraz organizacjami społecznymi. ZP PPS zajmuje się przede wszystkim kwestiami związanymi z tworzeniem odpowiednich warunków prawnych i ekonomicznych dla rozwoju branży, umacnianiem wielowiekowej tradycji wyrobów spirytusowych, promowaniem nowych technologii oraz realizacją działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w branży spirytusowej. Podejmuje również szerokie działania edukacyjne mające na celu rozpowszechnienie wiedzy na temat zagrożeń związanych z jego nieodpowiedzialną konsumpcją i sprzedażą alkoholu. Członkami ZP PPS są: Bacardi Martini Polska, Brown Forman Polska, CEDC, Diageo Polska, Komers International, Mazurskie Miody, Nemiroff Polska, Polmos Józefów, Polmos Siedlce, Polmos Żyrardów, Polmos Warszawa, Stock Polska, Vinpol, Wyborowa.

Practum Consulting to agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi 12-letnie doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych kampanii PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Practum zajmuje się obsługą PR firm i produktów dopiero wchodzących na rynek, będących na etapie rozwoju czy też posiadających ugruntowaną pozycję na rynku. Konsultanci Practum mają bogate doświadczenie w PR korporacyjnym, planowaniu oraz pełnej realizacji komunikacji podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych czy wezwań ogłaszanych na GPW, a także w realizacji kampanii mających na celu promocję produktów i wydarzeń, w PR sportowym oraz projektowaniu i prowadzeniu  kampanii społecznych, edukacyjnych i programów CSR. W portfolio Practum, oprócz ZP PPS, znajdują się tacy klienci, jak Sfinks Polska z markami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, RTS Widzew Łódź, A.pl Internet, Międzynarodowe Targi Polska i in.