RTS Widzew Łódź nawiązał współpracę z kolejną firmą, która będzie odpowiadać za pozyskiwanie na rzecz klubu reklamodawców. Za pośrednictwem nowego partnera, jakim została firma Active V Media, Widzew oferuje możliwość zaprezentowania marek i produktów na stadionie, w siedzibie klubu i z wykorzystaniem wizerunku drużyny. Podobny rodzaj współpracy łódzki klub zaledwie przed kilkoma tygodniami rozpoczął z domem mediowym mconnection.
- Staramy się stale zwiększać możliwości wykorzystania potencjału marketingowego, jaki wiąże się z promocją poprzez sport, a zwłaszcza promocją przy boku Widzewa - klubu który przyczynił się do znacznej części sukcesów polskiego futbolu. Dlatego też pozyskaliśmy kolejnego partnera, który wesprze nas w dotarciu do większego grona potencjalnych reklamodawców, zainteresowanych wyjątkowymi szansami, jakie stwarza współpraca z klubem piłkarskim – komentuje Marcin Animucki, prezes RTS Widzew Łódź.
W ramach współpracy promocyjnej Widzew oferuje m.in. możliwość reklamy na terenie stadionu, np. na bandach wokół murawy, bannerach na trybunach, na flagach, przy ławkach rezerwowych, w strefie VIP, a także emisję reklam audio. Istnieje również możliwość umieszczenia logo na strojach zawodników, a także na biletach i karnetach. Współpraca może też obejmować stronę internetową klubu, świadczenia w ramach oferty hospitality, pakiety sponsorskie, kampanie mailingowe i sms-owe oraz wiele innych form dopasowanych do potrzeb danego reklamodawcy.
- Od lat działamy w obszarze sportu i rekreacji, zajmując się sprzedażą powierzchni reklamowej oraz praw sponsoringowych. Cieszymy się, że teraz naszym partnerem został Widzew, ponieważ jako jedna z najpopularniejszych polskich drużyn piłkarskich ma bardzo duży potencjał marketingowy. Zawsze staramy się naszym klientom i partnerom oferować produkty wysokiej jakości dlatego nawiązaliśmy współpracę właśnie z Widzewem. Liczymy , że nasze wspólne działanie przyniesie zarówno klubowi, jak i naszym klientom wymierne korzyści - mówi Marek Glenc, prezes Active V Media.