RTS Widzew Łódź rozpoczyna promocję wiosennej rundy rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy. W ramach kampanii w telewizji i na wielkoformatowych ekranach LED na terenie Łodzi emitowany będzie 20-sekundowy spot reklamowy zachęcający kibiców do przychodzenia na stadion Widzewa i oglądania na żywo meczów piłki nożnej. Reklamę telewizyjną i outdoorową Widzewa wspierają też spoty radiowe oraz bannery w internecie zachęcające do zakupu karnetów na wiosenne rozgrywki, a także działania PR. Kampania prowadzona będzie do maja.
- Przed nami kolejna runda piłkarskiej ekstraklasy, nowe wyzwania i potężny zastrzyk emocji. Promując wiosenne rozgrywki wśród kibiców chcemy zachęcić jak najwięcej osób, by dołączyły do nas na trybunach stadionu, gdzie wspólnie będziemy zagrzewać zawodników do walki o zwycięstwo. Meczom rozgrywanym na stadionie Widzewa od zawsze towarzyszy niepowtarzalna atmosfera, którą przy efektownej oprawie i głośnym dopingu tworzą fani naszego klubu. Nowym spotem na rundę wiosenną chcieliśmy oddać ten wyjątkowy klimat i pokazać kibicom choć odrobinę energii i sportowych emocji, które czekają na stadionie Widzewa - mówi Marcin Animucki, prezes RTS Widzew Łódź SA.
Spot reklamowy Widzewa, który przygotowało studio Esflores, ukaże się na antenie Toya TV i TVP 3 Łódź oraz na telebimach należących do firmy ClearDisplay. Można go także oglądać na kanale YouTube. Równolegle prowadzona jest kampania radiowa w Planeta.fm oraz akcja bannerowa promująca sprzedaż karnetów na rundę wiosenną w lokalnych serwisach internetowych jak MMLodz.pl czy Halolodz.pl, na portalach kibicowskich, a także na oficjalnej stronie klubu Widzew.pl. Za wsparcie PR odpowiada agencja Practum Consulting.