Dachser i 12-tonowe krosna tkackie
Trzydzieści krajów docelowych, niezwykłe produkty takie jak 12-tonowe krosna tkackie i części zamienne do nich oraz jeden punkt kontaktowy koordynujący cały proces – tak wygląda łańcuch dostaw Lindauer DORNIER GmbH i Dachser.
GlobalExpo z agencją Practum
GlobalExpo, spółka realizująca część targowo-konferencyjną w ramach inwestycji rewitalizacji dawnej hali FSO na warszawskim Żeraniu, powierzyła obsługę relacji z mediami wokół budowanego centrum targowo-wystawienniczego agencji PR - Practum Consulting. Na działce przy ul. Modlińskiej 4 i 6B powstanie nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. mkw., który ma zachować przemysłowy charakter miejsca. W nowym obiekcie mieścić się będzie centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel klasy biznesowej, powierzchnie biurowe oraz ponad 1400 miejsc parkingowych. Oddanie do użytku całości inwestycji planowane jest w 2018 r.
Kompleksowa logistyka dla tesa tape
Ponad 20 tysięcy – tyle przesyłek w Polsce przewiózł w 2016 r. operator logistyczny Dachser dla tesa tape Sp. z o.o., jednego z wiodących producentów technicznych taśm klejących i systemowych rozwiązań samoprzylepnych. Obsługa logistyczna klienta takiego jak tesa tape Sp. z o.o. to złożony projekt ze względu na szeroki asortyment produktów, różnorodność odbiorców, specyficzne wymogi części z nich, a także rozbudowane raportowanie.
KRGiC za handlem w niedzielę w godzinach popołudniowych
Prowadzenie handlu w niedziele w godzinach popołudniowych przez co najmniej jedną zmianę, czyli 8 godzin – to rozwiązanie, które zdecydowanie wspiera branża gastronomiczna, rozważając ograniczenie czasu pracy placówek handlowych w ten dzień. Według Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu umożliwi ono rodzinom zaspokojenie wspólnych potrzeb socjalnych poza domem przy jednoczesnej możliwości wykorzystania wolnego poranka dla odpoczynku i zaspokojenia potrzeb duchowych.
Powstaje centrum targowo-wystawiennicze na terenach FSO
Rozpoczęły się prace budowlane na terenie dawnej Fabryki Samochodów Osobowych w Warszawie. Na działce przy ul. Modlińskiej 4 i 6B powstanie nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. mkw., w skład którego wejdzie centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel klasy biznesowej, powierzchnie biurowe oraz ponad 1400 miejsc parkingowych. Nowa inwestycja to pierwszy projekt rewitalizacyjny części pofabrycznych terenów FSO na Żeraniu. Oddanie do użytku całości obiektu planowane jest w 2018 r.
Dachser stawia na Amerykę
Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, konsekwentnie umacnia swoją pozycję w Stanach Zjednoczonych oraz pozostałych krajach Ameryki Północnej i Południowej. Przedsiębiorstwo rozwija także usługi związane z importem i eksportem do tego regionu z różnych części świata, w tym z Polski.
Farby Jedynka wśród najsilniejszych polskich marek
Kolejny rok z rzędu marka Jedynka otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2016/2017 w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery”. Wyróżnienie to potwierdza, że jest ona jedną z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w tej kategorii produktowej.
Blisko 1/3 Polaków nigdy nie robiła w domu remontu
Prawie co trzeci Polak (32%) nigdy nie robił remontu ani nie zmieniał wystroju w mieszkaniu – wynika z badania Kantar TNS na rzecz marki farb Beckers. Blisko 1/5 respondentów (19%) przeprowadziła takie prace w okresie ostatnich dwóch lat, a co szósta (16%) osoba planuje wykonać je w przeciągu najbliższego roku w sypialni, kuchni, łazience bądź salonie. W jakich sytuacjach decydujemy się na remonty? Co ósmy (13%) Polak uważa, że tego typu prace przeprowadza się przy okazji ważnych momentów bądź zmian w życiu.
Sfinks ma ofertę na przejęcie Piwiarni Warki
Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, rozmawia z Grupą Żywiec w sprawie przejęcia 67 Piwiarni Warki i współpracy w ramach rozwoju tego konceptu. Spółka otrzymała ofertę na podpisanie umów, na mocy których Sfinks ma możliwość za 12 mln zł netto stać się właścicielem sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, a Grupa Żywiec pozostać wyłącznym partnerem piwnym zrzeszonych w niej lokali. Sfinks ma 30 dni na decyzję.
Sphinx dla dzieci w Muzeum Wojska Polskiego i Muzeum Narodowym
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, po raz czwarty wsparła organizację Dnia Dziecka w Muzeum Wojska Polskiego i Muzeum Narodowym w Warszawie. Obie instytucje na 5 czerwca zaplanowały dzień pełen atrakcji i edukacyjnych zabaw dla około 300 wychowanków domów dziecka i szkół integracyjnych. Z kolei restauracje Sphinx wszystkim dzieciom zafundowały posiłek.
Chłopskie Jadło z konkursem i nowym menu dla najmłodszych
Chłopskie Jadło wprowadza nowe menu dla najmłodszych i prezentuje przy tej okazji dziecięcych bohaterów restauracji, czyli trzy małe kurki. Równolegle sieć organizuje konkurs na „Imię dla pisklaków”, w którym do wygrania są 3 rodzinne weekendy w Bałtowskim Kompleksie Turystycznym. Konkurs trwa do 30 czerwca br.
Sfinks planuje program motywacyjny z ceną emisyjną 3,70 zł
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, chce uruchomić program motywacyjny, w ramach którego przez 3,5 roku może zostać objętych w sumie blisko 1,12 mln akcji, czyli 1% ogólnej liczby akcji rocznie. Nabycie praw do warrantów subskrypcyjnych uzależniono od poziomu kursu Sfinksa na giełdzie i wypracowanego przez grupę Sfinks wyniku EBITDA. Cenę emisyjną, po której osoby uprawnione obejmowałyby akcje, zarząd zaproponował na poziomie 3,70 zł. Program będzie przedmiotem głosowania na najbliższym walnym.