Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy Kawie, 23 lutego 2011

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=28561

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: AgencjaBTL.pl, 23 lutego 2011

http://www.agencjabtl.pl/4160/nowosci/widzew-lodz-promuje-pilkarska-wiosne-wideo-.html

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: 24PR.pl, 23 lutego 2011

http://24pr.pl/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz/

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketingowiec.pl, 23 lutego 2011

http://marketingowiec.pl/artykul/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz

W restauracjach Sphinx ruszają promocje „Wieczory we dwoje” i – na razie teaserowo – „Powalentynkowy zawrót głowy”. Obu akcjom towarzyszą działania reklamowe. W ramach promocji „Wieczory we dwoje” od 11 lutego każdego dnia po 19:00 w restauracjach Sphinx za 55,9 zł można zamówić zestaw złożony z dwóch dań: pepper stek i shoarmy de luxe, oraz dwóch napojów – wina, piwa lub soku. (…) Akcję w większości przygotował dział marketingu Sfinks Polska, a towarzyszące jej działania public relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 11 lutego 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-promuje-wieczory-we-dwoje-i-powalentynkowy-zawrot-glowy

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna promocję "Wieczory we dwoje” (11.02 – 31.03). Dodatkowo od 11 do 14 lutego klienci będą otrzymywali karty walentynkowe, które są jednocześnie zaproszeniem do restauracji Sphinx. (…) Większość działań związanych z realizacją kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska przy udziale agencji MasTeam. Wspierające akcję działania PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediamikser.pl, 11 lutego 2011

http://mediamikser.pl/article/70721/sphinx-promuje-walentynkowa-oferte-dla-par

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna promocję „Wieczory we dwoje” oraz zapowiada „Powalentynkowy zawrót głowy”. W kampanii marketingowej wokół nowej oferty zostaną wykorzystane bannery, plakaty i inne materiały BTL, również w wersji angielskojęzycznej. (…) O nowych promocjach sieci Sphinx będzie informowała też strona sphinx.pl, a wspierające akcję działania PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 11 lutego 2011

http://prportal.pl/2011/02/11/sphinx-promuje-walentynkowa-oferte-dla-par/

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna promocję „Wieczory we dwoje” oraz zapowiada „Powalentynkowy zawrót głowy”. Nowej oferty dotyczą banery, plakaty i inne materiały BTL, również w wersji angielskojęzycznej. (…) O nowych promocjach sieci Sphinx będzie informowała też strona sphinx.pl, a wspierające akcję działania PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy Kawie, 10 lutego 2011

http://www.marketingnews.pl/message.php?art=28421