Shoarma na ostro, Szkocki t-bone... nowości w restauracjach Sphinx
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła promocję nowego menu. (…) Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także przy użyciu strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Spozywka.pl, 1 lutego 2011
http://www.spozywka.pl/n,1712,shoarma_na_ostro_szkocki_t-bone_nowosci_w_restauracjach_sphinx.html
Strona główna
Practum Consulting - agencja public relations oferująca kompleksowe usługi z zakresu PR, w tym relacji inwestorskich i komunikacji kryzysowej. Practum to eksperci - praktycy, dla których tworzenie i prowadzenie skutecznych programów PR i IR jest pasją i źródłem osobistej satysfakcji. Podstawą działalności Practum jest zorientowanie na cele oraz perfekcja wykonania. Dzięki wieloletniemu doświadczaniu konsultanci Practum nie tylko projektują i realizują efektywne strategie komunikowania, ale także potrafią odkryć i wykorzystać utajony potencjał firm, osób i produktów, podejmując dodatkowe działania przekładające się na sukces Klientów.
Piłeś? Nie jedź! - nowa kampania
Rusza kampania społeczna "Piłeś? Nie jedź!", organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat. Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. Realizowana jest poprzez spoty reklamowe w telewizji, radiu, kinach, jak również reklamy na autobusach oraz ulotki.(...) Patronem medialnym jest TVN Warszawa. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Media2.pl, 14 października 2010
http://media2.pl/reklama-pr/70001-piles-nie-jedz-nowa-kampania:popularnekategoriareklama-pr.html
Początek kampanii „Piłeś? Nie jedź!”
Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat. Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. (…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting
Więcej:24pr.pl, 14 października 2010
http://24pr.pl/nowi-klienci/poczatek-kampanii-%E2%80%9Epiles-nie-jedz%E2%80%9D/
Rusza kampania "Piłeś? Nie jedź!"
Organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy kampania, przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań.(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Marketingowiec.pl, 14 października 2010
ZP PPS rozpoczyna kampanię „Piłeś? Nie jedź!”
Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat. Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. (…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting
Więcej:Brief.pl, 14 października 2010
ZP PPS rozpoczyna kampanię „Piłeś? Nie jedź!”
16 października rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego, w wieku 18-30 lat.(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy kawie, 14 października 2010
Piłeś? Nie jedź! (wideo)
Rusza kampania społeczna "Piłeś? Nie jedź!", organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediarun.pl, 14 października 2010