Klub piłkarski RTS Widzew Łódź rozpoczął w weekend kampanię telewizyjno-outdoorową sezonu piłkarskiego 2011/2012. 30-sekundowy spot wyświetlany jest na antenie TVP Łódź i TV TOYA oraz na ekranach wielkoformatowych LED na terenie Łodzi. Kampania realizowana jest pod hasłem „Razem Tworzymy Siłę" nawiązującym do historycznej nazwy klubu RTS. Zostało ono wymyślone przez jednego z kibiców w konkursie organizowanym przez klub przed startem sezonu 2011/2012.
RTS Widzew Łódź promuje również bieżący sezon poprzez spoty reklamowe emitowane na antenie Radia Planeta, w których zawodnicy zapraszają na mecze. Na antenie organizowane są również konkursy z udziałem piłkarzy Widzewa. Ponadto, klub prowadzi kampanię bannerową w internecie m.in. na wp.pl i portalu kibicowskim Widzewiak.pl
- Chcieliśmy podkreślić, jak ważne dla Widzewa jest wsparcie naszych kibiców i jak duży wpływ wywiera na postawę zawodników. W tym roku na stadionie Widzewa nadal jesteśmy niepokonani i chcemy liczyć na jak największe wsparcie kibiców również w kolejnych meczach, by podtrzymać tę dobrą passę. Cała piłkarska Polska wie, że atmosfera na naszym stadionie jest zupełnie wyjątkowa i to właśnie dzięki wspaniałemu dopingowi. Chcemy w naszym spocie pokazać kibicom, że doceniamy ich rolę w tworzeniu sportowego widowiska na Widzewie, z drugiej zaś strony zachęcić nowych fanów do przychodzenia na stadion i oglądania meczów na żywo. Siła Widzewa tkwi w jedności zawodników i kibiców zgodnie z naszym najnowszym hasłem – Razem Tworzymy Siłę. Spot pokazuje także symboliczną rolę stadionu jako pomostu łączącego drużynę z kibicami – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu RTS Widzew Łódź SA.
Spot telewizyjny „Razem Tworzymy siłę” został przygotowany przez dom produkcyjny Muddy Hill Productions przy współpracy z TVP Łódź. Jest wyświetlany także na oficjalnej stronie klubu widzew.pl i na You Tube. To już kolejna odsłona współpracy Widzewa z Muddy Hill. Dom produkcyjny zrealizował wideo prezentację drużyny oraz spot reklamujący rundę wiosenną ubiegłego sezonu.
- Pracując nad najnowszym spotem staraliśmy się zaakcentować wartości, z którymi kojarzony jest Widzew. Stosując kontrasty - zestawienie pustego stadionu z trybunami tętniącymi życiem, chcieliśmy podkreślić ogromne znaczenie kibiców dla tego miejsca. To w dużej mierze właśnie dzięki kibicom ten stadion podczas każdego meczu jest świadkiem niezapomnianych emocji i przeżyć – mówi Wojtek Markowski, właściciel domu produkcyjnego Muddy Hill Productions.
Kampania będzie prowadzona przez całą rundę jesienną.
Film można obejrzeć pod linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=eEUW-UrBsjY