RTS Widzew Łódź podpisał umowę z nowym partnerem biznesowym, firmą ARTLED Sp. z o.o., która w rundzie jesiennej sezonu 2011/2012 wyposaży klubowy stadion w bandy elektroniczne. Umieszczone wokół boiska piłkarskiego nowoczesne nośniki LED zastąpią dotychczasowe statyczne reklamy. Na wysokiej rozdzielczości bandach emitowane będą dynamiczne, animowane spoty prezentowane w piętnastosekundowych cyklach.
- Technologia cyfrowa jest wykorzystywana w reklamie na coraz większą skalę i staje się też obecna na wszystkich nowoczesnych stadionach. Na Widzewie chcemy oferować naszym reklamodawcom i partnerom jak najefektywniejsze możliwości prezentacji. Tym bardziej cieszy nas współpraca z ARTLED, dzięki której już niebawem wokół naszego stadionu pojawią się najwyższej jakości ekrany diodowe – mówi Marcin Animucki, Prezes Zarządu RTS Widzew Łódź S.A.
Elektroniczne bandy dostarczone na stadion Widzewa charakteryzują się bardzo wysoką, cyfrową jakością. Zapewniają doskonałą widoczność treści reklamowych, co sprawia, że w porównaniu do nośników konwencjonalnych, są atrakcyjniejsze i bardziej przyciągają uwagę kibiców na stadionie oraz telewidzów oglądających relacje z meczów.
- Elektroniczne bandy zwracają uwagę dynamiką wyrazu oraz ekspresją komunikatu. Mogą wiernie oddać całą gamę zróżnicowanych barw. Dzięki technologii LED klient otrzymuje połączenie gwarantujące perfekcyjną jakość i intensywne kolory. Co ważne, w przypadku band elektronicznych każdy pojedynczy nośnik liczony jest jak kilka statycznych, ponieważ w każdym cyklu reklamowym może się znaleźć wiele różnorodnych kreacji, od tekstu po animację komputerową – podkreśla Marcin Klepuszewski z firmy ARTLED Sp. z o.o. – Jesteśmy zadowoleni, że nasza firma rozpoczęła współpracę z tak znaną marką jaką jest Widzew i nasze urządzenia uatrakcyjnią rozgrywane na łódzkim stadionie mecze. Liczymy, że elektroniczne bandy spodobają się kibicom oraz reklamodawcom – dodaje Marcin Klepuszewski.