Kibice Widzewa kupili blisko 600 karnetów w ciągu zaledwie kilku dni od rozpoczęcia sprzedaży. Większość z nich wykupili fani, którzy dopingowali RTS Widzew Łódź poprzedniej rundzie i zależało im na tym samym miejscu na trybunie. Widzew zachowuje bowiem rezerwacje tylko do najbliższego czwartku, tj. 14 lipca, a po tym terminie wszystkie niewykupione miejscówki trafią do otwartej sprzedaży. Obecnie karnety można kupować zarówno w kasach klubu, jak i przez internet.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska po raz pierwszy będzie gościć najważniejsze targi reklamy i poligrafii w Europie Środkowej - RemaDays Warszawa 2012. Przedstawiciele z branży podczas wydarzenia zaprezentują najnowsze produkty, rozwiązania oraz trendy panujące obecnie na rynku. Propozycje wystawców zebrane zostaną w czterech sektorach: Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark oraz PrintShow. Targom towarzyszyć będą liczne atrakcje, pokazy, konkursy i spotkania merytoryczne. Ósma edycja tej prestiżowej imprezy odbędzie się w dniach 1-3 lutego 2012 roku równolegle w dwóch warszawskich lokalizacjach. Jedną z nich jest Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadził ofertę promocyjną pod hasłem „Gillowe wariacje”. Od 11 lipca w karcie dań znajdują się dwa nowe zestawy w atrakcyjnej cenie bazujące na mięsach z grilla – delicja z piersi kurczaka ze szparagami w sosie serowym oraz karczek wieprzowy w ziołach z pieczarkami. Oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx do końca sierpnia.

Wzrost popularności strony internetowej o ponad 500%, wzmożone zainteresowanie ofertą firmy oraz większa liczba klientów – takie efekty przyniósł łódzkiej firmie Dukos pierwszy miesiąc współpracy z RTS Widzew Łódź. W tym okresie na stronie widzew.pl klub prowadził działania promujące nowego partnera, których celem było zaprezentowanie firmy Dukos kibicom.

RTS Widzew Łódź rozpoczyna sprzedaż karnetów na rundę jesienną sezonu 2011/2012. Sprzedaż internetowa rusza 7 lipca, a w kasach 11 lipca. Kibice, którzy chcą oglądać mecze z tego samego miejsca, co w poprzedniej rundzie, muszą kupić karnet do 14 lipca – tylko do tego dnia obowiązuje rezerwacja miejscówek. Karnet obejmuje osiem spotkań, w tym jeden mecz hitowy gratis oraz drugi w cenie zwykłego meczu. Posiadacze karnetów z ubiegłej rundy zapłacą jednak cenę jeszcze niższą, bo pomniejszoną o wartość wejściówki na mecz z Zagłębiem Lubin, który wiosną odbył się bez udziału kibiców. Nowością w tym sezonie jest konieczność dostarczenia zdjęcia przed zakupem karnetu – to wymóg ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.

Sfinks Polska właściciel sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, pozyskał na rozwój blisko 40,8 mln zł. W ramach emisji akcji serii J inwestorzy zapisali się na 7 216 220 walorów, z czego 4 488 563 akcji objął Sylwester Cacek. Oznacza to, że zgodnie z deklaracjami stanie się on znów największym akcjonariuszem i będzie posiadał 23,45% w podwyższonym kapitale Sfinksa. Ponadto, zebrana dzięki emisji kwota gwarantuje wejście w życie porozumienia restrukturyzacyjnego z bankami wierzycielami spółki.

RTS Widzew Łódź podpisał kontrakt reklamowy z firmą Gross, udziałowcem ogólnopolskiej sieci Parter XXI, zajmującą się sprzedażą artykułów biurowych i papierniczych. Nowy partner będzie promowany m.in. na oficjalnej stronie internetowej Widzewa, której oglądalność przekracza 585 tys. odsłon miesięcznie. Umowa została podpisana na okres 12 miesięcy.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – wprowadziła nowe promocje w ramach ogólnopolskiej oferty na poszczególne dni tygodnia. Od 5 lipca klienci restauracji Sphinx mogą skorzystać z promocji „Drugi deser gratis”, „Student pije za 1 zł” i „Before w Sphinx”. Jednocześnie nadal obowiązuje oferta „Dwie shoarmy w cenie jednej”.

Jakie nowe trendy pojawiają się w turystyce biznesowej na świecie? Dlaczego warto korzystać z profesjonalnych dostawców usług incentive travel? Co wpływa na efektywność organizowanych podróży motywacyjnych? Odpowiedzi na te zagadnienia znajdą uczestnicy konferencji „Bliżej incentive travel” odbywającej się 22 września, podczas XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Udział w konferencji przygotowanej przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na targi za pośrednictwem strony www.ttwarsaw.pl/rejestracja.

Kibice Widzewa, którzy chcą dopingować drużynę w rozgrywkach ekstraklasy z trybun stadionu, będą musieli uzupełnić swoje dane w klubowej bazie KIK o zdjęcie - to wymóg ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. Obowiązek ten nie będzie się wiązał z wymianą kart kibica. Najszybszym sposobem uzupełnienia danych jest przekazanie zdjęcia przez internet, co będzie możliwe już od  30 czerwca. Uzupełnienia będzie też można dokonać w siedzibie klubu.

Do sztabu szkoleniowego RTS Widzew Łódź dołączyło dwóch nowych trenerów. Asystentem szkoleniowca pierwszej drużyny, Radosława Mroczkowskiego, został jego dotychczasowy asystent w MESA, Tomasz Kmiecik. Z kolei trenerem przygotowania motorycznego został Łukasz Bortnik. Jednocześnie współpracę z klubem kończą dotychczasowy asystent trenera Marcin Węglewski oraz Andrzej Krzyształowicz, który szkolił widzewskich bramkarzy.

Komisja sportu Rady Miejskiej Łodzi zdecydowała w ostatniej chwili zdjąć z dzisiejszego porządku obrad - 27 czerwca - prezentację Widzewa dotyczącą programu funkcjonalno-użytkowego dla nowego stadionu. Decyzję tłumaczono brakiem informacji o polityce stadionowej ze strony Zarządu Miasta.