CEDC organizuje telekonferencję poświęconą wynikom finansowym za I kwartał 2011 r. w dniu 5 maja 2011 r. o godz. 8.30 czasu wschodniego w USA (tj. o godz. 14.30 czasu środkowoeuropejskiego). Telekonferencja będzie nadawana na żywo przez internet. William Carey, Prezes CEDC oraz Chris Biedermann, Wiceprezes CEDC, Dyrektor Finansowy, zapraszają do wysłuchania ich dyskusji na temat wyników za I kwartał 2011 r.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. Oferta jest reklamowana przy wykorzystaniu materiałów BTL – ulotek, plakatów, wkładek do menu i tzw. table standów. Ponadto, informacje o promocjach znajdą się w mailingu do klientów oraz na stronie www.sphinx.pl. Akcja jest wsparta także działaniami PR prowadzonymi przez Practum Consulting. Kampania rusza 26 kwietnia i od tego samego dnia promocje są dostępne dla klientów.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska będzie gospodarzem pierwszych w Polsce Targów Pojazdów Zabytkowych MOTO NOSTALGIA 2011. Podczas tego premierowego wydarzenia organizowanego wzorem znanych zagranicznych imprez entuzjaści starych samochodów będą mogli z bliska obejrzeć unikatowe egzemplarze legendarnych i kultowych aut, a także zapoznać się z szeroką ofertą produktów i usług dla klasycznej motoryzacji. Targi MOTO NOSTALGIA 2011 odbędą się w dniach 28-29 maja br. w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

CEDC, największy producent wódki na świecie, spółka notowana na giełdzie Nasdaq i GPW informuje, że uzgodniła i podpisała zmienione warunki umowy kredytów z Bankiem Handlowym w Warszawie S.A. (Citi) i Bankiem Zachodnim WBK S.A. W ramach zmian spółka wyraziła zgodę na spłatę pozostałego salda kredytu terminowego w kwocie 122,5 mln zł, utrzymując jednocześnie kredyt w rachunku bieżącym w kwocie 120 mln zł, który obecnie nie jest wykorzystywany.

W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska po raz pierwszy w Polsce zostaną zorganizowane Targi Outlet Euro Stock z szeroką ofertą odzieży znanych światowych marek. Zaprezentowane zostaną ubrania i akcesoria na różne okazje zarówno dla dorosłych, młodzieży jak i dzieci w specjalnych promocyjnych cenach. Targi organizowane przez Quality Development odbędą się w dniach 20-22 maja br. w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Ponad 25,4 tys. osób odwiedziło XVI Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2011, które odbyły się w dniach 1-3 kwietnia w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Aktualne oferty turystyczne na sezon wiosenno-letni zaprezentowało 424 wystawców z 19 krajów. Zwiedzający spośród licznych polskich i zagranicznych propozycji wybierali wycieczki, hotele, ośrodki wypoczynkowe, SPA, uzdrowiska, a także poznawali atrakcje turystyczne różnych regionów. Amatorzy aktywnego wypoczynku, jak również rodziny z dziećmi czy seniorzy mogli znaleźć ciekawe pomysły na wakacje bądź odpoczynek weekendowy. Trzy dni targów organizowane w konwencji festynu turystycznego obfitowały w liczne konkursy z nagrodami, koncerty, występy taneczne, pokazy kulinarne, a szczególną popularnością cieszyły się zabawy w strefie „Atrakcje dla przedszkolaka i starszego dzieciaka”.

RTS Widzew Łódź rozpoczyna budowę kompleksowego systemu IT, który m.in. przyniesie korzyści kibicom oraz umożliwi podniesienie bezpieczeństwa na stadionie. Wartość projektu szacowana jest na ok. 5,5 mln zł, z czego 2,8 mln zł będzie pochodziło ze środków unijnych  przyznanych klubowi przez łódzki Urząd Marszałkowski. Uruchomienie systemu, który ma być innowacyjny w skali polskiej piłki, planowane jest latem przyszłego roku tak, by kibice mogli skorzystać z nowych rozwiązań w sezonie 2012/2013.

RTS Widzew Łódź opublikował raport podsumowujący działania transferowe przeprowadzone przez klub w sezonie 2010/2011. W letnim i zimowym oknie transferowym klub sprawdził łącznie 49 zawodników, czego efektem było 18 nowych kontraktów. Ponad połowa zawodników, z którymi Widzew prowadził rozmowy to obcokrajowcy, choć ostatecznie wśród pozyskanych graczy większą grupę stanowili Polacy.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – dołączył do ogólnopolskiego programu „4 PORY ROKU. Sezonowe zalety płacenia kartą”. Tym sposobem klienci restauracji posiadający karty MasterCard lub Maestro mogą uzyskać nawet do 30 zł rabatu na dania zamówione w Sphinksie. Promocja potrwa do 30 czerwca 2011 r.

Kartę rowerową mogą zdobyć dzieci, które zdadzą egzamin w specjalnym miasteczku rowerowym przygotowanym przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na XVI Targach Turystyki i Wypoczynku LATO 2011. Pod okiem policjantów młodzi uczestnicy ruchu drogowego na wytyczonych uliczkach ze skrzyżowaniami, światłami i znakami mogą sprawdzić swoje umiejętności i wiedzę na temat jazdy na rowerze. Egzamin zostanie zrealizowany podczas targów, 2 i 3 kwietnia, a dzieci, które przejdą go pomyślnie otrzymają kartę rowerową i odblaskowe gadżety. Targi LATO 2011 odbywają się w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny.

Ponad 19 tysięcy zwiedzających wzięło udział w największym w Polsce wydarzeniu dla branży HoReCa - XV Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro 2011, które odbyły się w dniach 23-25 marca w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wśród nich znaleźli się m.in. właściciele i zarządzający restauracjami, kawiarniami, pubami, barami szybkiej obsługi, placówkami zbiorowego żywienia, firmami cateringowymi, hurtowniami czy marketami, a także kucharze i szefowie kuchni. Na stoiskach kompleksowe oferty produktów i usług dla gastronomii prezentowało 261 wystawców z 14 państw. Zwiedzający po raz pierwszy właśnie na EuroGastro mogli zapoznać się z nowościami wprowadzanymi na polski rynek. Ponadto, wydarzenie urozmaicały liczne konkursy, pokazy i mistrzostwa, podczas których wyłoniono najlepszych baristów, kucharzy czy kelnerów. Honorowy patronat nad XV edycją targów EuroGastro objął Waldemar Pawlak, Minister Gospodarki.

W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w dniach 15-17 kwietnia br. zorganizowane zostaną VIII Międzynarodowe Targi Łowiectwa, Strzelectwa i Rekreacji Hubertus Expo. Myśliwi, sympatycy łowiectwa i ich rodziny przez trzy dni będą mieli okazję zapoznać się z bogatą ofertą różnorodnych akcesoriów łowieckich i wziąć udział w licznych pokazach m.in. praktycznego instruktażu strzeleckiego, sokolnictwa, tresury psów, wabienia jeleni, mody myśliwskiej oraz wspólnego gotowania potraw z dziczyzny. Organizatorem Targów Hubertus Expo jest Polski Związek Łowiecki. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.