Ekstraklasa

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych na świecie, realizuje transport produktów dla Volvo Cars. Części zamienne skandynawskiego producenta trafiają z miejscowości Torslanda pod Göteborgiem do szwedzkiego oddziału Dachser, skąd ruszają dalej do magazynów Volvo Cars w Niemczech.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z Sylwestrem Cackiem umowę nabycia 2,5 mln sztuk akcji serii P na kwotę 2,5 mln zł. Jednocześnie główny akcjonariusz przyjął ofertę spółki na objęcie kolejnych 3 mln sztuk akcji. Do Sfinksa w ramach emisji serii P wpłynęła już wpłata w wysokości 500 tys. zł od innego inwestora.

Ekstraklasa

Jagiellonia Białystok to najlepiej współpracujący z mediami klub – taką ocenę wystawili dziennikarze w ramach III edycji konkursu Ekstra Sezon 2018/2019, który organizuje Ekstraklasa S.A. Zwycięzcę doceniono za dostępność dla mediów, udogodnienia w dni meczowe, a także poza nimi, organizację pracy i otwartość. Do Białegostoku trafił tym samym tytuł Ekstra Medialny Klub i fundusz 8 tys. zł z ligowej spółki. Na drugim miejscu pod względem współpracy z dziennikarzami uplasowała się Wisła Kraków, a trzecia lokata przypadła Cracovii. W konkursie Ekstra Sezon kluby nagradzano też w kategoriach Ekstra Frekwencja, Ekstra Zaangażowanie oraz Ekstra Kreacja, w których zwyciężyły kolejno Legia Warszawa, Jagiellonia Białystok i Wisła Kraków. Do tego ostatniego klubu trafiła też Ekstra Nagroda Specjalna przyznana zarówno klubowi, jak i jego kibicom - za wyjątkową postawę i solidarność z krakowską Wisłą w obliczu kryzysu.

Dachser logo

Międzynarodowy dostawca usług logistycznych inwestuje w swoją południowoazjatycką sieć, by zaspokoić rosnący popyt na obsługę eksportu i importu w Bangladeszu. Operator otworzył nowe biuro Air & Sea Logistics w Chittagong – drugim co do wielkości mieście tego kraju.

Betfan

BETFAN, nowy legalny polski bukmacher, wprowadza opcję Cashout. Dzięki niej gracz może zamknąć zakład przed rozstrzygnięciem wszystkich umieszczonych na kuponie zdarzeń. Cashout oferowany jest na kuponach pojedynczych i wielozdarzeniowych na zakłady przedmeczowe i live.

Ekstraklasa

Ekstraklasa sfinalizowała negocjacje w najważniejszych obszarach praw mediowych na sezony 2019/20 oraz 2020/21. Ligowa spółka sprzedała prawa do pokazywania skrótów meczów w telewizji w Polsce, prawa do transmisji meczów na wybranych rynkach międzynarodowych oraz prawa bukmacherskie. W wyniku strategicznej decyzji Ekstraklasa będzie rozwijać własne media, w ramach których od najbliższego sezonu będzie pokazywać skróty meczowe oraz transmisje na żywo dla użytkowników w krajach nieobjętych wyłącznymi umowami licencyjnymi.

Sfinks logo

Sieć Sphinx, należąca do Sfinks Polska, zaprasza do restauracji właścicieli z psami.  Klienci ze swoim pupilem mogą wejść do wszystkich letnich ogródków oraz do większości lokali Sphinx.

Betfan

Czy Aleksandar Vukovic poprowadzi drużynę Legii w nowym sezonie 2019/20? Połowa kibiców obstawiających w Betfan nie ma złudzeń – Vuko nie utrzyma stanowiska trenera do startu sezonu. Z kolei 30% typuje, że Vukovic zostanie z Legią na dłużej, tj. na ponad 18 pierwszych kolejek w sezonie 2019/20. Co piąty gracz BETFAN obstawia warianty pośrednie - trenowanie Legii przez Vukovica od 1 do 6, od 7 do 12 lub od 13 do 18 kolejek.

Marka Tikkurila została podwójnie uhonorowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego rankingu Budowlana Marka Roku. Otrzymała tytuł Srebrnej Budowlanej Marki Roku w kategorii "Farby dekoracyjne wewnętrzne", a także wyróżnienie w kategorii "Farby dekoracyjne zewnętrzne". Najbardziej cenione i zaufane marki budowlane wyłonione zostały na podstawie głosów oddanych przez fachowców.

Dachser logo

Dachser, operator logistyczny specjalizujący się w międzynarodowych przewozach drobnicowych, uruchomił kolejne bezpośrednie połączenia z Niemcami. Dzięki nowym codziennym liniom z Poznania towary polskich eksporterów dotrą sprawniej do Magdeburga i Erfurtu. Łącznie wielkopolski oddział Dachser dysponuje już 25 regularnymi liniami do naszych zachodnich sąsiadów, co oznacza, że 77% wszystkich przesyłek klientów do Niemiec dociera już bezpośrednio do oddziałów dystrybucyjnych. Oprócz tych połączeń Dachser realizuje również codzienne drogowe transporty drobnicowe do wszystkich pozostałych krajów w Europie.

Sfinks logo

Sodexo Benefits and Rewards Services nawiązało współpracę ze Sfinks Polska – ogólnopolską spółką restauracyjną. W czerwcu należące do niej sieci Sphinx i Chłopskie Jadło zostały Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass oraz akceptantami Kuponów Sodexo.