Sfinks logo

Spółka gastronomiczna Sfinks Polska przystąpiła do programu Karta Dużej Rodziny. Dzięki temu osoby z rodzin wielodzietnych, które posiadają kartę, mogą skorzystać z 15-procentowej zniżki w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło w całej Polsce. Są to pierwsze sieci restauracji z obsługą kelnerską w programie KDR.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, uruchomiła pod szyldem tej ostatniej sieci dwa nowe lokale. Jeden jest w ścisłym centrum Warszawy, a drugi, prowadzony przez franczyzobiorcę, działa w Piasecznie. W obu restauracjach można zamawiać dania także na wynos i z dowozem.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, ze względów bezpieczeństwa w dobie epidemii wprowadza menu w formie cyfrowej we wszystkich lokalach Sphinx i Chłopskie Jadło. To kolejne rozwiązanie przygotowane przez spółkę ukierunkowane na przeciwdziałanie COVID-19, a także zwiększanie bezpieczeństwa gości i pracowników w restauracjach.

Ekstraklasa logo

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji. Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV - największa bezpłatna telewizja w tym kraju. Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice-Górnik Zabrze oraz Lech Poznań–Pogoń Szczecin, a także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

Ekstraklasa logo

TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.

Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z Europy. Restart PKO Bank Polski Ekstraklasy zaplanowano na 29 maja.

Dachser logo

Operator usług logistycznych Dachser inwestuje w swój oddział w Norymberdze, rozbudowując o ponad 5,2 tys. mkw. terminale przeładunkowe. Oprócz tego firma powiększa biuro o 1,2 tys. mkw. i parking dla ciężarówek oraz pojazdów służbowych. Dachser zainwestował w projekt 22,5 mln euro.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, rozszerza swoją sieć Cargoplus, czyli połączeń drogowych do Rosji, ze względu na rosnące zainteresowanie unijnych eksporterów tym kierunkiem. W oddziale w Strykowie Dachser Polska utworzył punkt przeładunkowy, gdzie przesyłki z Polski i innych krajów UE są konsolidowane, a następnie wysyłane do oddziałów Dachser w Rosji. Operator obejmuje zasięgiem całą Rosję i inne kraje WNP.

Dachser logo

Asortyment przyjazny sprzedaży online, większa elastyczność, umiejętność szybkiego reagowania, mniejsze zamówienia, możliwości tymczasowego zmagazynowania towaru, dywersyfikacja źródeł zaopatrzenia i dostęp do tzw. okna czasowego przy dostawie – do takich warunków muszą w wyniku pandemii dostosować się polscy producenci zaopatrujący sieci sklepów typu „dom i ogród” za granicą. Dachser, globalny operator logistyczny, który od lat obsługuje europejskie DIY i współpracujących z nią polskich eksporterów, komentuje zmiany na tym rynku.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, rozwija działalność w niemieckiej Turyngii, inwestując w nowe centrum logistyczne w stolicy landu - Erfurcie. Powstaje tam magazyn o powierzchni 20 tys. mkw. z biurem, strefami oczekiwania i parkingiem dla ciężarówek.

Dachser logo

Dachser Polska, globalny operator logistyczny, zachęca swoich pracowników, żeby 15 maja skończyli pracę o dwie godziny wcześniej i przeznaczyli ten czas na pielęgnowanie relacji z osobami z bliższego oraz dalszego otoczenia. Firma, zatrudniająca blisko 600 osób w całym kraju, po raz kolejny bierze udział w kampanii „Dwie Godziny dla Rodziny”, jednak w tym roku, ze względu na wyjątkowe okoliczności związane z pandemią, akcja przybrała odsłonę „#Dwie Godziny dla Człowieka”.

Operator logistyczny Dachser Polska po raz szósty z rzędu otrzymał tytuł Firma Dobrze Widziana. To wyróżnienie w konkursie Business Centre Club, przyznawane firmom społecznie odpowiedzialnym. Z kolei w Niemczech operator znalazł się w gronie najlepszych marek logistycznych. Dachser zajął drugie miejsce w rankingu niemieckiego magazynu Logistik Heute i stowarzyszenia logistycznego BVL. Czytelnicy pisma oraz członkowie BVL docenili operatora za logistykę kontraktową.