Al Rihla – Oficjalna Piłka PKO Bank Polski Ekstraklasy gotowa na nowy sezon
Ekstraklasa SA oraz adidas prezentują nową piłkę PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23. Wszystkie mecze rozpoczynających się 15 lipca rozgrywek będą rozgrywane piłką adidas Al Rihla – profesjonalnym modelem przygotowanym także na zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA 2022 organizowane w Katarze.
Niedzielna multiliga w grze
Ekstraklasa SA rozpoczęła przetarg na krajowe prawa do transmisji meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2023/24 – 2026/27. Po raz pierwszy ligowa spółka zaproponowała kupującym różne opcje terminarzowe. Obok dotychczasowego układu rozgrywania każdego spotkania o innej godzinie pojawiła się opcja z niedzielną multiligą. Oprócz tego Ekstraklasa zaprojektowała szereg rozwiązań dotyczących tzw. digitalu, czyli krótkich materiałów pokazywanych w internecie.
Ekstraklasa wypłaciła klubom 240 mln zł w sezonie 2021/2022
Ekstraklasa, spółka zarządzająca rozgrywkami i pozyskująca przychody dla ligi, wypłaciła klubom PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2021/22 łącznie 240 mln zł. To o blisko 10 mln zł więcej niż w poprzednim sezonie.
Sfinks gotuje dla klientów restauracji i sklepów
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w I kw. 2022 r. wyniosła 31,6 mln zł i była znacznie wyższa niż rok wcześniej, kiedy obowiązywał lockdown dla gastronomii. Co istotniejsze jednak, sprzedaż gastronomiczna w porównywalnej sieci restauracji była w minionym kwartale wyższa niż jeszcze przed pandemią i osiągnęła wartość 31,2 mln zł w I kw. 2022 wobec 31,1 mln zł w I kw. 2019. Goście wracają więc do restauracji Sfinksa po lockdown, ale nieco zmienia się sposób korzystania przez nich z usług. Sfinks zamierza dalej pracować nad odbudową przychodów w oparciu o sieć lokali stacjonarnych, głównie franczyzowych, sprzedaż dań w dostawie, a także coraz lepiej rozwijającą się sprzedaż dań gotowych.
Kompap po dobrym roku 2021 znów wypłaci dywidendę
Grupa Kompap SA, do której należą dwie wiodące w Polsce drukarnie dziełowe produkujące książki - BZGraf i OZGraf oraz drukarnia offsetowo-rolowa Kompap w Laskowicach, wygenerowała w 2021 r. przychody ze sprzedaży w wysokości 91,28 mln zł, tj. wyższe o 5% niż przed rokiem. Poligraficzna grupa osiągnęła też za miniony rok zysk netto na poziomie 5,32 mln zł. Wypracowane po dobrym roku 2021 zyski firma zamierza przeznaczyć m.in. na wypłatę dywidendy w wysokości 70 gr za akcję. Na bieżący rok Kompap planuje też akwizycję oraz kolejne inwestycje w maszyny.
Kompap ze wzrostem sprzedaży po 9 miesiącach 2021 r.
Grupa Kompap SA, do której należą dwie wiodące w Polsce drukarnie dziełowe produkujące książki - BZGraf i OZGraf oraz drukarnia offsetowo-rolowa Kompap w Laskowicach, po trzech kwartałach 2021 r. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 66,93 mln zł, tj. wyższe o 7% w porównaniu do tych przed rokiem. Jednocześnie po dziewięciu miesiącach 2021 r. grupa osiągnęła zysk brutto na sprzedaży w wysokości 13,43 mln zł co oznacza wzrost o 9% r/r.
Kompap z wyższymi przychodami i zyskiem po I półroczu 2021
Grupa Kompap SA, do której należą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce, gdzie główną produkcją są książki - BZGraf i OZGraf oraz drukarnia offsetowo-rolowa Kompap w Laskowicach, w pierwszym półroczu 2021 r. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 44,55 mln zł, tj. wyższe o 11% w porównaniu do tych przed rokiem. Jednocześnie grupa o 56% zwiększyła zysk netto – do poziomu 3,39 mln zł. Kolejna poprawa wyników to efekt rosnących zamówień, w tym z zagranicy, wyższej wydajności produkcji oraz sprzyjających grupie trendów rynkowych.
Tikkurila w nowym programie "Budując marzenia"
Tikkurila została partnerem nowego programu „Budując marzenia”, w którym Anna Dereszowska wraz ze swoim narzeczonym Danielem Duniakiem budują nowoczesną agroturystykę na Mazurach. W tym celu z wielkiego miasta przenoszą się do miejscowości Ławki nieopodal Rynu. Jak będzie przebiegała inwestycja i jakie kolory Tikkurila dobierze para, realizując projekt swoich marzeń? Premierowy odcinek programu będzie można zobaczyć na antenie TVN Style już w poniedziałek, 10 maja, o godz. 20.10.
Cyfrowe metamorfozy wnętrz, czyli aplikacja Tikkurila Colour Master
Tikkurila wprowadza aplikację mobilną Tikkurila Colour Master, pozwalającą na proste i szybkie testowanie zmian kolorów we wnętrzach oraz tworzenie własnych wizualizacji w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Aplikacja jest też źródłem porad w zakresie designu i kolorystycznej aranżacji wnętrz. Stanowi przy tym kompendium wiedzy na temat produktów Tikkurila oraz ich zastosowania we wnętrzach.
Jedynka ponownie w programie Nasz Nowy Dom
Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem emitowanego na antenie Polsatu programu Nasz Nowy Dom. Ekipa fachowców pod kierunkiem Katarzyny Dowbor w najnowszych odcinkach wykorzystywać będzie farbę Jedynka Perfekcyjna Plus. Najbliższy premierowy odcinek programu będzie można zobaczyć 6 maja o godz. 20.05.
Beckers bohaterem nowej serii „Weekendowej Metamorfozy” w HGTV
Czy możliwe jest, aby w ciągu kilku dni całkowicie odmienić wnętrze? Oczywiście! Udowadnia to program telewizyjny „Weekendowa Metamorfoza”. W najnowszej, trzeciej już serii audycji, doświadczony architekt Krzysztof Miruć wraz ze swoją ekipą będą przeprowadzać kolejne ekspresowe metamorfozy. Nieodzownym elementem każdej zmiany jest nowy kolor ścian - i tu swoją rolę odegrają farby Beckers Designer Collection. Premierowe odcinki programu będą emitowane na antenie HGTV w soboty o godz. 22.00, a pierwszy z serii można będzie obejrzeć już 17 kwietnia.
Ekstraklasa: 321 mln zł w roku pandemii dla PKO Banku Polskiego
Sponsoring rozgrywek Ekstraklasy w roku pandemii - od 16 marca 2020 do 15 marca 2021 r. przyniósł partnerowi tytularnemu ligi, PKO Bankowi Polskiemu, blisko 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego – wynika z analiz firmy badawczej Sponsoring Insight. To oznacza wzrost o 30% w porównaniu do takiego samego okresu rok wcześniej, kiedy ta suma wyniosła 245 mln zł. Wzrost dotyczył także liczby publikacji mediowych o banku w kontekście Ekstraklasy oraz zasięgu w social mediach najpopularniejszej polski ligi.