Sfinks logo

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny, działający w coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie segmencie fast casual dining. Restauracja mieści się w ścisłym centrum Łodzi, tj. przy ul. Piotrkowskiej 89 i jest prowadzona we franczyzie.

Porta logo

Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.

Tikku logo

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została doceniona w ogólnopolskim rankingu Budowlana Marka Roku. W tegorocznej edycji otrzymała brąz w kategorii „Farby dekoracyjne wewnętrzne” dołączając do grona najbardziej cenionych przez wykonawców marek. Nagroda została przyznana na podstawie wyników badań rynkowych przeprowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych.

Chłopskie Jadło logo

Sieć Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, uruchomiła w Warszawie kolejną restaurację. Nowo powstały lokal znajduje się przy popularnym trakcie turystycznym, Krakowskim Przedmieściu 64, w zabytkowym Domu Polonii. To trzecia restauracja pod tym szyldem w mieście. Lokal Chłopskie Jadło jest prowadzony w modelu franczyzowym.

Porta logo

Marka Porta Drzwi została uznana za Złotą Budowlaną Markę Roku 2018 w kategorii „Drzwi wewnętrzne”. Znalazła się tym samym w gronie najwyżej cenionych przez profesjonalistów marek budowlanych. Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych.

Sfinks logo

W samym centrum Wrocławia ruszył nowy lokal sieci Sphinx, należącej do Sfinks Polska. Restauracja mieści się w Galerii Dominikańskiej, przy placu Dominikańskim 3 i prowadzona jest w modelu operatorskim. Jest to już szósta restauracja we Wrocławiu działająca pod szyldem Sphinx.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, nabył wszystkie udziały w spółce, w ramach której prowadzi działalność w Chile. Firma weszła na chilijski rynek w 2009 r. jako przedsięwzięcie joint venture.

Porta logo

Aż 43% osób, które dokonały zakupu drzwi w 2017 r. wybrało białe drzwi – wynika z danych sprzedażowych Porta, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. To wyraźne odwrócenie trendu silnie obecnego jeszcze kilka lat temu, kiedy osoby wykańczające lub remontujące wnętrza stawiały przede wszystkim na kolorystykę bazującą na drewnie, a na białe drzwi decydował się zaledwie co piąty nabywca (20%). Jednocześnie, Polacy najczęściej kupują drzwi w okleinie syntetycznej – stanowiły one aż 53% skrzydeł wewnętrznych sprzedanych przez Portę w 2017 r.

Porta logo

Marka Porta Drzwi została partnerem See Bloggers 2018 – największego wydarzenia dla twórców internetowych w Polsce. Na potrzeby imprezy przygotuje również wygodną i nowoczesną przestrzeń, na której nieszablonowo zaprezentuje drzwi, m.in. z funkcją ładowania telefonów. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w dn. 23 – 24 czerwca w Łodzi.

Sfinks logo

 W Kołobrzegu ruszył lokal Fabryki Pizzy należący do Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK. Nowo powstała restauracja serwująca dania kuchni włoskiej znajduje się na ostatnim piętrze galerii Hosso przy Placu Ratuszowym 3. Jest to pierwszy lokal działający pod szyldem Fabryki Pizzy w tym mieście. Restauracja jest prowadzona w modelu operatorskim.

Porta logo

Marcin Bąk, został dyrektorem produkcji grupy w Porta KMI Poland, będącej największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. Do jego obowiązków należy nadzór nad produkcją prowadzoną w czterech polskich fabrykach należących do Porty.

Dachser logo

 Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych, otworzył nowy magazyn klasy A w Śląskim Centrum Logistycznym i przeniósł do niego swój sosnowiecki oddział. Nowy obiekt jest większy o 80% od poprzedniego oraz zajmuje powierzchnię ponad 8 500 m², z czego prawie 8 000 m² będzie wykorzystywane na potrzeby cross-dockingu i logistyki kontraktowej.