Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, zainwestował w rozbudowę i modernizację swoich obiektów o powierzchni ponad 14 tys. mkw. w miejscowości Mohammedia w Maroku. Od maja br. oddział łączy usługi w zakresie krajowego i międzynarodowego transportu lądowego, logistyki kontraktowej oraz operacji celnych.

Beckers logo

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy, zamierza rozwijać sprzedaż poprzez zwiększanie liczby restauracji oraz rozwój w segmencie delivery. Usługa jest już świadczona w 23 miastach z 46 restauracji należących do Sfinks Polska. Liczba ta ma wzrosnąć do 56 lokali jeszcze w pierwszej połowie roku. Sfinks uruchomił też swój portal do zamawiania posiłków online - smacznieiszybko.pl, poprzez który oferowane są dania z sieci grupy Sfinks.  Jednocześnie spółka przygotowuje się do wdrożenia centralnej obsługi zamówień  w ramach wspólnego dla grupy call center.

Sfinks logo

W Mińsku Mazowieckim zostały otwarte dwie restauracje w ramach sieci Sfinks Polska - Sphinx oraz Fabryka Pizzy. Lokale działają w nowo powstałej Galerii Emma przy ul. Kościuszki 1 i są pierwszymi restauracjami tych sieci w mieście. Obie restauracje są franczyzowe.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, uruchomił właśnie nowe centrum logistyczne w miejscowości Stans położonej w austriackim Tyrolu. W obiekt o powierzchni 20 tys. mkw. firma zainwestowała 6,5 mln euro.

Dachser logo

Jak będzie wyglądała wymiana handlowa między UE i Wielką Brytanią po Brexicie, co z procedurami celnymi, czy jeszcze wchodzi w grę scenariusz z elektroniczną granicą, która ułatwiłaby fizyczny przepływ towarów do i z Unii? To tylko kilka pytań, ważnych dla branży logistycznej i polskich producentów, na które cały czas brak odpowiedzi, mimo że do daty rozwodu z UE pozostał niecały rok. Dachser, globalny operator logistyczny, posiadający także w Wielkiej Brytanii swoje oddziały, zapewnia, że wesprze swoich klientów w szybkim dopasowaniu się do nowych realiów.

Tikku logo

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została nagrodzona najwyższym wyróżnieniem w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta. Tym razem marka otrzymała złote godło w dwóch kategoriach: „Farby”, a także „Impregnaty oraz lakiery do drewna”. 

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, testuje systemy autonomiczne, które ułatwią pracę w magazynach i terminalach. Firma pracuje także nad kolejnymi aplikacjami, umożliwiającymi głęboką analizę danych, co ma pozwolić na wprowadzenie usług logistycznych o charakterze prognostycznym. Mimo prac nad wykorzystaniem automatyki i inteligentnych rozwiązań Dachser uważa, że w przyszłości ludzie nadal pozostaną niezbędni w logistyce.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2017 r. sprzedała ponad półtora miliona skrzydeł i ościeżnic. W efekcie grupa wypracowała obroty na poziomie 406,7 mln zł. To o 11% więcej niż rok wcześniej, kiedy sprzedaż wyniosła 365,9 mln zł. Znaczna część ubiegłorocznej sprzedaży (27%) pochodziła z eksportu. Na ten rok Porta zakłada dalszy wzrost przychodów.

Kompap logo

Grupa Kompap SA, do której należą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce – BZGraf i OZGraf, a także drukarnia offsetowa rolowa Imprimus, wypracowała w 2017 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 65,92 mln zł wobec 65,11 mln zł przed rokiem. Jednocześnie skonsolidowany zysk netto zwiększył się w tym czasie o 338% r/r do 11,84 mln zł. Skokowy wzrost na tym poziomie to efekt m.in. okazyjnego nabycia pod koniec minionego roku spółki Imprimus. W tym roku grupa skupia się na restrukturyzacji pozyskanej drukarni. Będzie też konsekwentnie pracować nad zwiększeniem przychodów w zakładach graficznych w Białymstoku i Olsztynie.

Dachser logo

 

W 2017 r. Dachser po raz pierwszy osiągnął przychód przekraczający 6 mld euro. Globalny operator logistyczny zwiększył swoje skonsolidowane przychody brutto o 7,2% do poziomu 6,12 mld euro. Dachser ustanowił także nowy rekord spółki, przewożąc łącznie 81,7 mln przesyłek (wzrost o 2,1%), których łączny tonaż sięgnął 39,8 mln ton (wzrost o 4,3%). Na całym świecie Dachser stworzył w 2017 r. 1 648 nowych miejsc pracy.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.