Fabryka Pizzy logo

Grupa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, otworzyła restaurację Fabryki Pizzy w Krakowie. Nowo powstały lokal mieści się w dzielnicy Czyżyny, w pobliżu uczelni AWF. Restauracja prowadzona jest w modelu franczyzowym i jest szóstym lokalem tej sieci w mieście. Jednocześnie jest to już 17. Fabryka Pizzy w Polsce i siódma, która działa w ramach Sfinksa.

 

Nowo powstała Fabryka Pizzy zajmuje powierzchnię 160 mkw., a sala konsumpcyjna pomieści 50 gości. W sezonie letnim przy restauracji będzie działać również ogródek, z miejscem dla ok. 20 osób. W lokalu nie brakuje udogodnień dla rodzin z dziećmi. Dla najmłodszych przygotowano kolorowy kącik zabaw, krzesełka do karmienia i przewijaki. Wystrój wnętrza Fabryki Pizzy jest urządzony zgodnie z najnowszymi standardami sieci. Salę zdobią przybory kuchenne, jak wałki do ciasta i deski. Przyjazny klimat nowej restauracji podkreślają też wyłożone cegłą ściany, drewniane stoły i kolorowe krzesła.

 

- Nasza najnowsza restauracja mieści się na nowym, dużym osiedlu w Krakowie, które w dalszym ciągu się rozbudowuje. Niemniej już teraz wśród mieszkających tu osób nie brakuje rodzin z dziećmi, ale też studentów, bo w bliskim sąsiedztwie znajdują się uczelniane akademiki i krakowski AWF. Dlatego chcieliśmy otworzyć w tym miejscu restaurację, która będzie zapewniać większą salą dla gości, by w komfortowych warunkach mogli się u nas spotkać w gronie rodziny czy przyjaciół. Jestem przekonana, że swobodny klimat Fabryki Pizzy i serwowana w niej włoska kuchnia przypadną do gustu naszym klientom – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Fabryka Pizzy.

 

W ofercie Fabryki Pizzy, oprócz różnego rodzaju pizzy, goście znajdą również inne smaki kuchni włoskiej. Restauracja oferuje m.in. gnocchi, makarony, risotto, dania wegetariańskie czy w wersji light. Ważną pozycję w karcie zajmują bombery, stanowiące charakterystyczne danie restauracji. Są to gorące, świeżo wypiekane buły pizzowe serwowane z różnymi składnikami do wyboru.

 

 

Nowa Fabryka Pizzy w Krakowie mieści się na parterze bloku mieszkalnego przy ul. Bolesława Orlińskiego 5 na osiedlu mieszkaniowym Avia. Restauracja jest otwarta od niedzieli do czwartku w godzinach 12:00-22:00, a w piątki i soboty od 12.00 do 23.00.

Fabryka Pizzy logo

Do portfolio grupy Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, dołączyła kolejna restauracja Fabryki Pizzy. Lokal mieści się w Piasecznie przy ul. Energetycznej 9 i jest prowadzony w modelu operatorskim. Jest to już szósta restauracja tej marki działająca w ramach Sfinksa. Włączenie jej do sieci restauracji zarządzanych przez grupę to efekt przejęcia lokalu od franczyzobiorców. 

Sfinks logo

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny, działający w coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie segmencie fast casual dining. Restauracja mieści się w ścisłym centrum Łodzi, tj. przy ul. Piotrkowskiej 89 i jest prowadzona we franczyzie.

Chłopskie Jadło logo

Sieć Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, uruchomiła w Warszawie kolejną restaurację. Nowo powstały lokal znajduje się przy popularnym trakcie turystycznym, Krakowskim Przedmieściu 64, w zabytkowym Domu Polonii. To trzecia restauracja pod tym szyldem w mieście. Lokal Chłopskie Jadło jest prowadzony w modelu franczyzowym.

Sfinks logo

W samym centrum Wrocławia ruszył nowy lokal sieci Sphinx, należącej do Sfinks Polska. Restauracja mieści się w Galerii Dominikańskiej, przy placu Dominikańskim 3 i prowadzona jest w modelu operatorskim. Jest to już szósta restauracja we Wrocławiu działająca pod szyldem Sphinx.

Sfinks logo

 W Kołobrzegu ruszył lokal Fabryki Pizzy należący do Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK. Nowo powstała restauracja serwująca dania kuchni włoskiej znajduje się na ostatnim piętrze galerii Hosso przy Placu Ratuszowym 3. Jest to pierwszy lokal działający pod szyldem Fabryki Pizzy w tym mieście. Restauracja jest prowadzona w modelu operatorskim.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy, zamierza rozwijać sprzedaż poprzez zwiększanie liczby restauracji oraz rozwój w segmencie delivery. Usługa jest już świadczona w 23 miastach z 46 restauracji należących do Sfinks Polska. Liczba ta ma wzrosnąć do 56 lokali jeszcze w pierwszej połowie roku. Sfinks uruchomił też swój portal do zamawiania posiłków online - smacznieiszybko.pl, poprzez który oferowane są dania z sieci grupy Sfinks.  Jednocześnie spółka przygotowuje się do wdrożenia centralnej obsługi zamówień  w ramach wspólnego dla grupy call center.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i Wook w  III kw. br. wygenerowała 5,41 mln zł EBITDA i 1,25 mln zł zysku netto. Po 9 miesiącach tego roku spółka wypracowała przychody jednostkowe na poziomie 136,84 mln zł, osiągając przy tym EBITDA w wysokości 11,72 mln zł i jednostkowy zysk netto o wartości 189 tys. zł. W okresie styczeń-wrzesień 2016 r. Sfinks notował jednostkowe przychody w wysokości 140,03 mln zł, zysk netto w wysokości 6,86 mln zł oraz EBITDA na poziomie 12,33 mln zł. Jednak oczyszczenie wyniku zeszłego roku ze zdarzeń jednorazowych o wartości 14,5 mln zł, na które złożyło się umorzenie odsetek i odszkodowanie od kontrahenta pokazuje, że w ciągu roku Sfinks poprawił wynik netto o 7,82 mln zł i EBITDA o 4,51 mln zł.