Farby Jedynka wśród najsilniejszych polskich marek
Kolejny rok z rzędu marka Jedynka otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2016/2017 w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery”. Wyróżnienie to potwierdza, że jest ona jedną z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w tej kategorii produktowej.
Blisko 1/3 Polaków nigdy nie robiła w domu remontu
Prawie co trzeci Polak (32%) nigdy nie robił remontu ani nie zmieniał wystroju w mieszkaniu – wynika z badania Kantar TNS na rzecz marki farb Beckers. Blisko 1/5 respondentów (19%) przeprowadziła takie prace w okresie ostatnich dwóch lat, a co szósta (16%) osoba planuje wykonać je w przeciągu najbliższego roku w sypialni, kuchni, łazience bądź salonie. W jakich sytuacjach decydujemy się na remonty? Co ósmy (13%) Polak uważa, że tego typu prace przeprowadza się przy okazji ważnych momentów bądź zmian w życiu.
Beckers Designer White 3 L w innowacyjnym ekologicznym opakowaniu
Beckers Designer White to wodorozcieńczalna farba, która zapewnia efektowne wykończenie ścian i jest przy tym bezpieczna dla zdrowia i środowiska. Posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego oraz spełnia rygorystyczne europejskie normy dotyczące emisji lotnych związków organicznych. Teraz produkt dostępny jest również w ekologicznym opakowaniu – brainy-pack.
Beckers Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017
Marka farb Beckers została uhonorowana tytułem Premium Brand 2017. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ocen konsumentów firmom bądź markom, które cieszą się wysoką wiarygodnością i bardzo dobrą reputacją na rynku. Beckers uzyskał je już po raz trzeci.
Dorota Szelągowska w HGTV odmieni wnętrza z Tikkurila
Efektowna przemiana wnętrza nie zawsze wymaga remontu! Można się o tym przekonać, oglądając nowy program „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej” w HGTV. Co tydzień popularna dekoratorka prezentuje dwa różne pomysły na zmianę wystroju wybranego domowego pomieszczenia. Premierowe odcinki programu emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 17:00 na kanale HGTV Home & Garden.
Tikkurila w nowym programie HGTV „Postaw na kolor”
Jak w prosty sposób ożywić nudne domowe pomieszczenia? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy najnowszy program wnętrzarski „Postaw na kolor” nadawany na antenie HGTV Home & Garden. Korzystając z farb marki Tikkurila projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek będzie pokazywał w nim, jak poprzez dobór i łączenie kolorów dokonać widowiskowej metamorfozy w mieszkaniu. Premierowy odcinek programu z udziałem Tikkurila wyemitowany zostanie w czwartek, 11 maja, o godz. 22.00 na kanale HGTV.
Warsztaty z Tikkurila po raz pierwszy na UMK w Toruniu
Do grona uczelni współpracujących z marką Tikkurila dołączył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studenci kierunku Architektury Wnętrz na Wydziale Sztuk Pięknych wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez ekspertów Tikkurila. Zajęcia będą doskonałą okazją do praktycznego poznania farb i ich zastosowania na wybranych powierzchniach. Na podobnych zasadach Tikkurila od kilku lat współpracuje już z ASP w Krakowie i Warszawie.
Kampania reklamowa Jedynki wokół testerów koloru
Marka farb Jedynka rozpoczyna kampanię reklamową w związku z wprowadzeniem do sprzedaży testerów koloru Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. na antenie RMF FM i Radia ZET. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Kampania planowana jest na cały okres wiosenny.