Widzew ruszy w piątek ze sprzedażą biletów
RTS Widzew Łódź rozpoczyna w piątek, 3 lutego, sprzedaż biletów na mecze rozgrywane w rundzie wiosennej przy al. Piłsudskiego. W pierwszej kolejności kibice będą mogli kupić wejściówki na pojedynek z Podbeskidziem Bielsko-Biała, natomiast od 19 lutego dostępne będą bilety na pozostałe wiosenne spotkania. Dla fanów, którzy kupią wejściówkę z wyprzedzeniem, klub przygotował bardzo korzystne zniżki. Przy zakupie biletu na co najmniej 7 dni przed meczem przysługuje 30% ulgi, a w tygodniu poprzedzającym spotkanie 20-procentowa bonifikata. Pełną cenę trzeba będzie zapłacić w dniu meczu. Co więcej, tradycyjnie już na atrakcyjne rabaty mogą liczyć dzieci, seniorzy, kobiety, a także nowi kibice Widzewa.
Widzew wprowadza zniżki dla kobiet na trybunę D
RTS Widzew Łódź wprowadza upust dla kobiet na zakup karnetów na trybunę D w rundzie wiosennej. Od 23 stycznia nabywając wejściówkę na trybunę pod zegarem kobiety mogą skorzystać nawet z 55% zniżki, podczas gdy do tej pory mogły liczyć jedynie na 10% rabatu za kontynuację. Oznacza to, że trybuna D została objęta takim samym systemem zniżek dla kobiet, jak pozostałe trybuny stadionu przy al. Piłsudskiego. Karnet Widzewa na najbliższą rundę obejmuje 7 spotkań, w tym 3 mecze hitowe – z Legią Warszawa, Lechem Poznań i Ruchem Chorzów. Oprócz rabatów dla kobiet, klub oferuje zniżki m.in. dla posiadaczy karnetów z ubiegłej rundy, dzieci, studentów, seniorów oraz w ramach promocji „Jest nas coraz więcej”.
Koszulki Widzewa do zdobycia na Facebooku
Spersonalizowane koszulki meczowe z oryginalnym logo Widzewa czekają na kibiców w konkursie organizowanym na oficjalnej stronie klubu na Facebooku. Za każdym razem gdy liczba fanów widzewskiego profilu w tym serwisie przekroczy kolejne 10 tysięcy, na tzw. tablicy pojawi się pytanie konkursowe. Kibic, który jako pierwszy udzieli poprawnej odpowiedzi będzie się mógł cieszyć koszulką znakowaną herbem Widzewa z nadrukowanym własnym nazwiskiem. Oficjalny fanpage klubu dostępny jest pod adresem www.facebook.com/Widzew.
Widzew współpracuje z kolejnym brokerem reklamowym
RTS Widzew Łódź nawiązał współpracę z kolejną firmą, która będzie odpowiadać za pozyskiwanie na rzecz klubu reklamodawców. Za pośrednictwem nowego partnera, jakim została firma Active V Media, Widzew oferuje możliwość zaprezentowania marek i produktów na stadionie, w siedzibie klubu i z wykorzystaniem wizerunku drużyny. Podobny rodzaj współpracy łódzki klub zaledwie przed kilkoma tygodniami rozpoczął z domem mediowym mconnection.
Partner Widzewa nagradza wychowanków Akademii Futbolu
Najzdolniejsi młodzi zawodnicy Akademii Futbolu Widzewa otrzymają profesjonalne buty piłkarskie ufundowane przez partnera biznesowego RTS Widzew Łódź - firmę Fielmann, zarządzającą największą w Europie siecią salonów optycznych.
Widzew otrzyma dofinansowanie ze środków unijnych
RTS Widzew Łódź SA otrzyma dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na dwa kolejne projekty – na promocję Widzewa Łódź jako marki regionalnej oraz na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zarządzania działalnością sportową. Łącznie klub uzyska z UE ponad 1 mln zł. Środki zostały przyznane przez łódzki Urząd Marszałkowski. Wcześniej klub otrzymał dofinansowanie unijne na wdrożenia nowoczesnych technologii mobilnych i informatycznych.
Widzew Łódź nawiązał współpracę z mconnection
RTS Widzew Łódź podpisał umowę z domem mediowym mconnection. Na mocy kontraktu mconnection będzie odpowiedzialny za poszukiwanie i pozyskiwanie reklamodawców dla łódzkiego klubu. Pozyskani partnerzy będą mogli korzystać ze skutecznych narzędzi komunikacji, które oferuje RTS Widzew Łódź.
Ruszył Widzew Business Club
RTS Widzew Łódź powołał klub biznesowy pod szyldem Widzew Business Club. Ma on służyć wymianie kontaktów handlowych, dyskusji na temat bieżących wydarzeń rynkowych, a także wzajemnej promocji firm. Na członków klubu czekać będzie też specjalna oferta rabatowa na produkty i usługi znajdujące się w ofercie zrzeszonych w nim firm. W spotkaniu inaugurującym widzewski klub biznesowy w restauracji WOOK wzięło udział blisko 100 przedstawicieli biznesu, z tego dużą część stanowiły firmy współpracujące z Widzewem.