Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, przygotowuje nową strategię, dzięki której ma efektywniej budować swoją wartość wobec coraz bardziej odczuwalnego w działalności wpływu zmian w otoczeniu gospodarczo-prawnym. Nowa strategia ma zostać opublikowana w I kwartale 2017 r. W związku z tym spółka odwołała strategię na lata 2016-2020 wraz z prognozami.

Sphinx logo

Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło, należące do sieci zarządzanych przez Sfinks Polska, z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia, przygotowały specjalną ofertę dla grup na świąteczne czy noworoczne spotkania. Składa się ona z sześciu zestawów w różnych cenach, w których znajduje się po kilka dań. Z oferty mogą skorzystać grupy liczące co najmniej 10 gości we wszystkich restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło w Polsce.

KRGiC logo

Eksperci Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu dyskutowali na temat planowanych zmian prawnych i ich wpływu na branżę gastronomiczną podczas Food Business Forum 2017. W ramach panelu pod hasłem „Legislacyjne wyzwania – o co powinni walczyć restauratorzy” nakreślili problemy, z jakimi będą musieli zmierzyć się prowadzący biznes gastronomiczny w najbliższym czasie. Moderatorem panelu był Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska, a jednocześnie przewodniczący prezydium KRGiC.

Beckers logo

Segregowanie śmieci deklaruje tylko 54% Polaków, choć i tak jest to największy odsetek spośród różnych proekologicznych zachowań - wynika z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie marki farb Beckers. Rzadziej niż co drugi mieszkaniec Polski (48%) oszczędza wodę czy energię, a zaledwie co czwarty (24%) stosuje produkty wielokrotnego użytku. Jednocześnie tylko 8% Polaków maluje wnętrza ekologicznymi farbami, zaledwie 7% kupuje eko żywność i tyle samo używa ekologicznych kosmetyków. Jeszcze mniej - 6% - korzysta z przyjaznych środowisku środków piorących.

Beckers logo

Segregowanie śmieci deklaruje tylko 54% Polek, choć i tak jest to największy odsetek spośród różnych proekologicznych zachowań - wynika z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie marki farb Beckers. Dokładnie co druga kobieta w Polsce (50%) oszczędza wodę czy energię, a co czwarta (25%) stosuje produkty wielokrotnego użytku. Jednocześnie po 9% Polek kupuje eko żywność i używa ekologicznych kosmetyków, a jeszcze mniej – po 7% - maluje wnętrza ekologicznymi farbami i korzysta z przyjaznych środowisku środków piorących.

Sphinx logo

Sieć Sphinx, należąca do spółki Sfinks Polska, otworzyła nową restaurację w Warszawie. Mieści się w ścisłym centrum miasta – w budynku hotelu Marriott. Jest to jedna z największych restauracji Sphinx w Warszawie i zarazem 15 już lokal pod tym szyldem w stolicy.

Kompap logo

Grupa Kompap, do której należą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce – BZGraf i OZGraf, wypracowała po 9 miesiącach 2016 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 47,82 mln zł, co oznacza wzrost o 5% r/r. Jednocześnie skonsolidowany zysk brutto ze sprzedaży w tym okresie wyniósł 11,32 mln zł, zaś zysk netto sięgnął 2,78 mln zł. Przed rokiem grupa notowała na tych poziomach kolejno 12,45 mln zł i 4,76 mln zł.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z właścicielem spółki Fabryka Pizzy dokument określający wstępne parametry możliwej współpracy ukierunkowanej na rozbudowę sieci restauracji pod tą marką w formacie franczyzy. Porozumienie przewiduje także możliwość zakupu przez Sfinks całości udziałów w Fabryce Pizzy.

Dachser logo

Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, otworzył nowe biura w Wietnamie, Hongkongu i Bombaju. Intensywna ekspansja w Azji jest jednym z kluczowych założeń strategii rozwoju międzynarodowego przedsiębiorstwa.

kompap logo

Wchodzące w skład grupy Kompap BZGraf i OZGraf, które należą do liderów rynku druku dziełowego w Polsce, zostały wyróżnione w branżowych konkursach. Białostockie Zakłady Graficzne BZGraf po raz drugi z rzędu zajęły pierwsze miejsce w Rankingu Polskich Drukarń Dziełowych 2015/2016. Z kolei w rankingu najlepszych w Polsce drukarń dziełowych na drugiej lokacie uplasował się olsztyński OZGraf. Ponadto w konkursie na Książkę Edytorsko Doskonałą „Edycja 2015/2016” w kategorii „Edukacja” nagrodzona została wydrukowana w OZGraf książka pod tytułem „CO SŁYCHAĆ?” Anny Czerwińskiej-Rydel.

KRGiC logo

Mex Polska i Kręgliccy – Restauracje i Catering – to najnowsi członkowie, którzy dołączyli do Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu. W rezultacie zrzesza już ona około 1200 lokali gastronomicznych. KRGiC jest organizacją branżową, której zadaniem jest reprezentowanie i ochrona interesów polskiego sektora gastronomicznego w kraju, a także za granicą. W jej skład wchodzą również takie firmy jak AmRest, Dominium, Green Coffee, Sfinks Polska, Telepizza Poland i in.

Jedynka logo

Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem telewizyjnego programu „Nasz Nowy Dom”. W wybranych odcinkach najnowszego sezonu pod okiem Katarzyny Dowbor domy uczestników programu zostaną odnowione farbami Jedynka Perfekcyjna Biel oraz Jedynka Ogród Barw. Kolejny program z produktami polskiej marki będzie można obejrzeć w Polsacie w czwartek 27 października o godz. 20.05. Poprzednie odcinki dostępne są na IPLA.