Restauracja Chłopskie Jadło teraz także we Wrocławiu
Sieć restauracji Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, otworzyła restaurację we Wrocławiu. Jest to jej pierwsza restauracja w stolicy Dolnego Śląska i jednocześnie trzecia uruchomiona w tym roku. Wrocławskie Chłopskie Jadło znajduje się w centrum miasta, przy pl. Solnym, i działa jako restauracja własna spółki.
Dachser: nowy szkoleniowy rekord
Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, przyjął w tym roku rekordową liczbę stażystów oraz studentów na praktyki na całym świecie. Najwięcej z nich - aż 682 osoby - rozpoczęło swoją przygodę z Dachser w Niemczech. Międzynarodowe przedsiębiorstwo logistyczne szkoli obecnie łącznie 1511 młodych osób, w tym 1256 w Niemczech i 255 w pozostałych krajach.
OZGraf wystawia się na Targach Książki we Frankfurcie
OZGraf, należący do czołowych drukarń dziełowych w Polsce, po raz kolejny prezentuje swoją ofertę na największej imprezie wystawienniczej dla branży wydawniczej w Europie – Międzynarodowych Targach Książki we Frankfurcie „Frankfurter Buchmesse”. Wysokiej jakości druk w wykonaniu Olsztyńskich Zakładów Graficznych OZGraf można obejrzeć na stoisku organizowanym przez Instytut Książki, gdzie obecni są również najwięksi polscy wydawcy.
Nowa restauracja Sphinx w galerii handlowej Posnania
Sphinx, sieć gastronomiczna należąca do Sfinks Polska, wzbogaciła się o kolejny lokal, tym razem w nowo otwartym poznańskim centrum handlowym Posnania. Jest to już ósma restauracja Sphinx w stolicy Wielkopolski. Prowadzona jest w modelu operatorskim.
Sfinks z zyskiem netto w wysokości 8,02 mln zł
Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po trzech kwartałach, obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., osiągnęła jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 140,62 mln zł. Oznacza to wzrost o 8% wobec pierwszych trzech kwartałów 2015 r. Jednocześnie jednostkowy zysk netto w tym okresie wyniósł 8,02 mln zł, czyli zwiększył się o 87%. Ponadto, spółka odnotowała dodatni kapitał własny, tj. na poziomie 13,77 mln zł, podczas gdy po trzech kwartałach 2015 r. był on ujemny i wynosił (-)10,01 mln zł.
Sfinks „Liderem Rynku Spożywczego 2016”
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, otrzymała nagrodę „Lider Rynku Spożywczego” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wyróżnienie przyznano za budowę silnej i nowoczesnej sieci restauracji casual dining, ekspansję i potencjał do przejęć.
Dachser w roli partnera na VI Forum Branży Ogrodniczej
Dachser po raz kolejny został partnerem branżowym Forum Branży Ogrodniczej - największego i najważniejszego w Polsce spotkania przedsiębiorców z sektora ogrodniczego, handlu i dystrybucji. Impreza odbywająca się w dniach 8-9 listopada 2016 roku w Poznaniu będzie poświęcona przeglądowi najnowszych trendów w zielonym biznesie oraz analizie zachowań współczesnego konsumenta.
Tikkurila szkoli studentów ASP w Krakowie
Marka Tikkurila organizuje zajęcia dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Pierwszym etapem jest część teoretyczna w formie prezentacji, kolejnym zajęcia warsztatowe, na których studenci poznają farby w praktyce. Z częścią teoretyczną studenci ASP będą mogli zapoznać się 18 października br., zajęcia praktyczne natomiast przewidziane zostały na grudzień. Podobny cykl szkoleń Tikkurila prowadzi również na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W planach jest też podobna współpraca z kolejną uczelnią w Polsce.
Restauracje Sphinx otulą smakiem napojów w chłodniejsze dni
Restauracje Sphinx, zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły nowe napoje na jesień w ramach oferty „Otulamy smakiem”. Klienci do wyboru mają dwie propozycje herbat: Zieloną Rozgrzewającą, Malinową Rozgrzewającą oraz kawę Piernikowa Latte. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx. Przystępując do programu „Aperitif” na każdy napój przysługuje 40-procentowy rabat.
Jesienno-zimowe nowości w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła do oferty nowości na miesiące jesienno-zimowe. Nowa wkładka do menu to sześć dań inspirowanych sezonowymi smakami, m.in. dyni, buraka, żurawiny i sera góralskiego, a także dwa napoje. Nowości dostępne są we wszystkich restauracjach Sphinx do 23 stycznia 2017 r.
Dachser w wyścigu La Vuelta a España
Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, był partnerem prestiżowych zawodów kolarskich La Vuelta a España. Przez trzy tygodnie trwania imprezy 29 kierowców ciężarówek i trzech koordynatorów z Azkar, hiszpańskiego operatora logistycznego należącego do grupy DACHSER, ścigało się z czasem wioząc sprzęt niezbędny na starcie i mecie poszczególnych etapów La Vuelty.
Przytulne wnętrza na jesień w kolorze jarzębiny
Uznawana za owoc jesieni jarzębina już od września zdobi parki i ogrody, czarując swym pięknym intensywnym kolorem. O tej porze roku warto jej barwę wprowadzić do domowego otoczenia, by na co dzień dodawała nam energii i motywowała do działania. Nastrojowe wnętrza w tonacji „Czar jarzębiny” marki Jedynka sprawią, że nawet w słotne dni trudno będzie poddać się jesiennej chandrze.