Chłopskie Jadło logo

Sieć restauracji Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, otworzyła restaurację we Wrocławiu. Jest to jej pierwsza restauracja w stolicy Dolnego Śląska i jednocześnie trzecia uruchomiona w tym roku. Wrocławskie Chłopskie Jadło znajduje się w centrum miasta, przy pl. Solnym, i działa jako restauracja własna spółki.

Dachser logo

Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, przyjął w tym roku rekordową liczbę stażystów oraz studentów na praktyki na całym świecie. Najwięcej z nich - aż 682 osoby - rozpoczęło swoją przygodę z Dachser w Niemczech. Międzynarodowe przedsiębiorstwo logistyczne szkoli obecnie łącznie 1511 młodych osób, w  tym 1256 w Niemczech i 255 w pozostałych krajach.

Kompap logo

OZGraf, należący do czołowych drukarń dziełowych w Polsce, po raz kolejny prezentuje swoją ofertę na największej imprezie wystawienniczej dla branży wydawniczej w Europie – Międzynarodowych Targach Książki we Frankfurcie „Frankfurter Buchmesse”.  Wysokiej jakości druk w wykonaniu Olsztyńskich Zakładów Graficznych OZGraf można obejrzeć na stoisku organizowanym przez Instytut Książki, gdzie obecni są również najwięksi polscy wydawcy.

Sfinks Polska

Sphinx, sieć gastronomiczna należąca do Sfinks Polska, wzbogaciła się o kolejny lokal, tym razem w nowo otwartym poznańskim centrum handlowym Posnania. Jest to już ósma restauracja Sphinx w stolicy Wielkopolski. Prowadzona jest w modelu operatorskim.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po trzech kwartałach, obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., osiągnęła jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 140,62 mln zł. Oznacza to wzrost o 8% wobec pierwszych trzech kwartałów 2015 r. Jednocześnie jednostkowy zysk netto w tym okresie wyniósł 8,02 mln zł, czyli zwiększył się o 87%. Ponadto, spółka odnotowała dodatni kapitał własny, tj. na poziomie 13,77 mln zł, podczas gdy po trzech kwartałach 2015 r. był on ujemny i wynosił (-)10,01 mln zł.

Sfinks Polska

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, otrzymała nagrodę „Lider Rynku Spożywczego” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wyróżnienie przyznano za budowę silnej i nowoczesnej sieci restauracji casual dining, ekspansję i potencjał do przejęć.

Dachser logo

Dachser po raz kolejny został partnerem branżowym Forum Branży Ogrodniczej - największego i najważniejszego w Polsce spotkania przedsiębiorców z sektora ogrodniczego, handlu i dystrybucji. Impreza odbywająca się w dniach 8-9 listopada 2016 roku w Poznaniu będzie poświęcona przeglądowi najnowszych trendów w zielonym biznesie oraz analizie zachowań współczesnego konsumenta.

Tikkurila logo

Marka Tikkurila organizuje zajęcia dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Pierwszym etapem jest część teoretyczna w formie prezentacji, kolejnym zajęcia warsztatowe, na których studenci poznają farby w praktyce. Z częścią teoretyczną studenci ASP będą mogli zapoznać się 18 października br., zajęcia praktyczne natomiast przewidziane zostały na grudzień. Podobny cykl szkoleń Tikkurila prowadzi również na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W planach jest też podobna współpraca z kolejną uczelnią w Polsce.

Sphinx logo

Restauracje Sphinx, zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły nowe napoje na jesień w ramach oferty „Otulamy smakiem”. Klienci do wyboru mają dwie propozycje herbat: Zieloną Rozgrzewającą, Malinową Rozgrzewającą oraz kawę Piernikowa Latte. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx. Przystępując do programu „Aperitif” na każdy napój przysługuje 40-procentowy rabat.

Sphinx logo

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła do oferty nowości na miesiące jesienno-zimowe. Nowa wkładka do menu to sześć dań inspirowanych sezonowymi smakami, m.in. dyni, buraka, żurawiny i sera góralskiego, a także dwa napoje. Nowości dostępne są we wszystkich restauracjach Sphinx do 23 stycznia 2017 r.

Logo Dachser

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, był partnerem prestiżowych zawodów kolarskich La Vuelta a España. Przez trzy tygodnie trwania imprezy 29 kierowców ciężarówek i trzech koordynatorów z Azkar, hiszpańskiego operatora logistycznego należącego do grupy DACHSER, ścigało się z czasem wioząc sprzęt niezbędny na starcie i mecie poszczególnych etapów La Vuelty.

Jedynka logo

Uznawana za owoc jesieni jarzębina już od września zdobi parki i ogrody, czarując swym pięknym intensywnym kolorem. O tej porze roku warto jej barwę wprowadzić do domowego otoczenia, by na co dzień dodawała nam energii i motywowała do działania. Nastrojowe wnętrza w tonacji „Czar jarzębiny” marki Jedynka sprawią, że nawet w słotne dni trudno będzie poddać się jesiennej chandrze.