Ponad 186 tys. zwiedzających w MT Polska w 2012 roku
Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w Warszawie od stycznia do grudnia 2012 roku odwiedziło ponad 186 tys. zwiedzających. W tym okresie na terenie obiektu odbyło się 260 różnorodnych wydarzeń, z czego 25 stanowiły imprezy targowe, które gromadzą zazwyczaj tysiące osób, a ponad 160 - konferencje, seminaria, kongresy i szkolenia. Dodatkowo w centrum zorganizowano też przeszło 70 różnych eventów, konkursów, koncertów i pokazów. W kalendarzu MT Polska na 2013 rok pojawiło się już 25 dużych imprez wystawienniczych, w tym trzy nowe przedsięwzięcia.
Plast-Box z agencją PR
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.
Targi Turystyki i Wypoczynku Lato 2013 poszerzają swoją formułę
W dniach 19-21 kwietnia 2013r. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbędą się już po raz XVIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO, a razem z nimi: PREMIEROWA EDYCJA TARGÓW AGROTURYSTYKA oraz drugie Targi Produktów Regionalnych „Regionalia”. Podczas tych trzech imprez targowych zwiedzający będą mogli zapoznać się z szerokim wachlarzem regionalnych smakołyków, ciekawymi ofertami wypoczynku w gospodarstwach agroturystycznych oraz różnorodnymi propozycjami wyjazdów na okres wiosenno-letni. Co więcej, obok bogatej oferty prezentowanej na stoiskach, na zwiedzających przez trzy dni czekać będzie wiele atrakcji, w tym koncerty i występy taneczne, smakowite degustacje oraz różnorodne zabawy i konkursy.
Sfinks ponownie wybrał Pepsi
Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała nową umowę z PepsiCo - swoim dotychczasowym dostawcą napojów bezalkoholowych. Na jej podstawie przez 5 lat PepsiCo będzie dostarczać napoje gazowane, soki i wodę do wszystkich sieci restauracji zarządzanych przez Sfinksa. Wartość kontraktu w tym okresie jest szacowana na 25 mln zł.
Chłopskie Jadło zaprasza na karnawałowe spotkania z gwiazdami
Restauracje Chłopskie Jadło w Krakowie, należące do sieci zarządzanej przez Sfinks Polska, z okazji karnawału przygotowały serię spotkań z gwiazdami. Już 4 stycznia w krakowskim lokalu przy ul. Świętego Jana 3 goście Chłopskiego Jadła będą mogli spotkać się z gwiazdą muzyki klubowej - Nickiem Sincklerem i uzyskać autograf artysty. Co więcej, jeszcze w styczniu do Chłopskiego Jadła zawitają również polscy muzycy – zespół WEEKEND i rockowa grupa PECTUS, która zagra koncert dla klientów restauracji przy ul. Grodzkiej 9 w Krakowie.
Sfinks otwiera nowy lokal w Kielcach
Sfinks Polska, zarządzający sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otwiera w sobotę, 22 grudnia, nową restaurację Sphinx w Kielcach. Jest to drugi lokal tej sieci działający w stolicy województwa świętokrzyskiego. Nowy Sphinx to restauracja własna i mieści się w Galerii Korona Kielce.
Banki wspierają rozwój Sfinksa – nowe porozumienie
Sfinks Polska, zarządzający sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, zawarł nowe porozumienie z ING Bankiem Śląskim i PKO BP dotyczące restrukturyzacji zadłużenia spółki. Banki przystały m.in. na czasowe zawieszenie wszelkich spłat, wydłużenie okresu, w którym kredyty mają być uregulowane, częściowe umorzenie zobowiązań i zmniejszenie swojej marży. Dzięki temu Sfinks zyska dodatkowe środki na rozwój. W zamian spółka musi wykazać się działaniami inwestycyjnymi oraz odpowiednim poziomem wyniku na sprzedaży powiększonego o amortyzację.
Pierwsze Targi Agroturystyka promują odpoczynek blisko natury
Oferty gospodarstw agroturystycznych i ekologicznych, propozycje domków letniskowych, kwater prywatnych, pensjonatów, a nawet kempingów prezentowane będą podczas pierwszych Targów Agroturystyka organizowanych w Centrum MT Polska w Warszawie. Wydarzenie poświęcone będzie coraz bardziej popularnej w Polsce formie wypoczynku, jaką są urlopy spędzane na wsi i blisko natury. Będzie tu można zasięgnąć informacji na temat różnych regionów Polski i zapoznać się z ciekawymi propozycjami na rodzinne wyjazdy. Premierowa edycja Targów Agroturystyka odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia 2013 r. w warszawskim Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c. Równolegle organizowane będą również Targi Produktów Regionalnych „Regionalia” i Targi Turystyki i Wypoczynku LATO, w których uczestniczą setki wystawców i tysiące zwiedzających.
Święto tradycyjnych produktów na II Targach Regionalia
W warszawskim centrum MT Polska już po raz drugi odbędą się Targi Produktów Regionalnych „Regionalia” poświęcone zdrowej i ekologicznej żywności oraz wyrobom regionalnym z Polski i ze świata. Podczas wydarzenia swoją ofertę prezentować będą firmy wytwarzające towary zgodnie z naturą i tradycją, a także producenci różnorodnych wyrobów regionalnych, rzemieślniczych czy twórcy mody inspirowanej folklorem. Na osoby zwiedzające targi, wśród których znajdą się m.in. przedstawiciele sieci handlowych, supermarketów, sklepów ze zdrową żywnością, restauracji, hurtowni czy szkół, czekać będzie pełen przegląd smakołyków z różnych terenów Polski i świata. Przygotowany zostanie też ciekawy program wydarzeń merytorycznych, a także liczne degustacje, pokazy i konkursy. Wydarzenie zorganizowane zostanie w dniach 19-21 kwietnia 2013 roku w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Sfinks z nowym kontraktem na dostawy centralne
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała umowę o współpracy z Eurocash. W rezultacie Eurocash będzie odpowiadać za dostarczanie produktów do wszystkich restauracji Sfinksa. Umowa wejdzie w życie najpóźniej 1 stycznia 2013 i będzie obowiązywać do końca 2015 roku. Szacunkowa wartość kontraktu to 98 mln zł.
Sukces pierwszych Targów OffRoad Show Poland
Ponad 5,6 tysiąca osób wzięło udział w premierowych Ogólnopolskich Targach Pojazdów 4x4 OffRoad Show Poland, które odbyły się w dniach 17-18 listopada w Warszawie w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. W tym czasie zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą przygotowaną z myślą o użytkownikach samochodów terenowych. Na uczestników imprezy czekało też ponad 140 aut z napędem na cztery koła. Z bliska można więc było obejrzeć nowe samochody z segmentu 4x4, rzadkie modele nieznanych marek, a także terenowe oldtimery. Nie zabrakło też innych atrakcji dla zwiedzających. Na miejscu goście targów spotkali znanych polskich rajdowców, a na Mobilnym Torze Off-Road firmy Autotraper mogli poczuć dreszczyk terenowej przygody. Pierwsza edycja OffRoad Show Poland została zorganizowana przez Międzynarodowe Targi Polska i Classic Media.
Świąteczne spotkania w restauracjach Sphinx
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – przygotował świąteczne menu dla klientów, którzy przed Bożym Narodzeniem planują zorganizować spotkanie firmowe lub w gronie znajomych. W ramach tej oferty Sphinx proponuje do wyboru trzy zestawy w różnych cenach, składające się z tradycyjnych potraw wigilijnych uzupełnionych o dania dostępne w obecnym menu. Ponadto goście, którzy wezmą udział w spotkaniu świątecznym otrzymają kupony upominkowe. Oferta jest dostępna we wszystkich „miejskich” Sphinxach oraz w wybranych restauracjach w centrach handlowych.