Polscy przedsiębiorcy mogą zyskać partnerów z Chin
Producenci i eksporterzy z Chińskiej Republiki Ludowej po raz trzeci przyjadą do Warszawy na Targi China Expo Poland w poszukiwaniu partnerów handlowych w Polsce. Przez trzy dni będą prezentować polskim przedsiębiorcom swoje najnowsze oferty produktowe z różnych branż. W tym roku po raz pierwszy na targach pojawią się propozycje z zakresu elektroniki oraz części i akcesoria do motocykli. Nie zabraknie też części i akcesoriów samochodowych, oświetlenia czy wyposażenia gospodarstwa domowego. W trakcie imprezy zorganizowane zostaną liczne konferencje na temat dwustronnej współpracy na linii Polska-Chiny. III edycja China Expo Poland odbędzie się w dniach 12-14 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. By wziąć udział w wydarzeniu i nawiązać kontakty handlowe z partnerami z Chin należy dokonać rejestracji na www.china-expo.pl/form/rejestracja-online, która uprawnia do bezpłatnego zwiedzania targów oraz uczestnictwa w spotkaniach merytorycznych.
WOOK i Ambasada Tajlandii zapraszają na Dni Kuchni Tajskiej
Restauracje WOOK, sieć należąca do Sfinks Polska, rozpoczęły Dni Kuchni Tajskiej. To nowa oferta obejmująca trzy dania charakterystyczne dla tradycji kulinarnej Tajlandii – pikantną zupę krewetkową, kurczaka w zielonym curry oraz tajski makaron z krewetkami. Dni Kuchni Tajskiej w WOOK są organizowane we współpracy z Ambasadą Królestwa Tajlandii.
Plast-Box zwiększył sprzedaż o 20,5%
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w styczniu 2013 r. osiągnął w sprawozdaniu jednostkowym spółki-matki przychody na poziomie 7,4 mln zł, co stanowi wzrost o 20,5% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jednocześnie spółka wypracowała EBITDA w wysokości 0,7 mln zł, zysk brutto wyniósł 31,4 tys. zł, a zysk netto 26,2 tys. zł.
Polska Federacja Turystyki Wiejskiej patronem Targów Agroturystyka
Polska Federacja Turystyki Wiejskiej „Gospodarstwa Gościnne” działająca na rzecz popularyzacji i rozwoju turystyki na obszarach wiejskich została patronem honorowym Targów Agroturystyka. Pierwsza edycja targów, które promują wypoczynek na łonie natury, odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia 2013 r. w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma Międzynarodowe Targi Polska.
Walentynkowy upominek w restauracjach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło
Sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, przygotowały walentynkową ofertę specjalną. Klienci, którzy odwiedzą te restauracje 14 lutego, do każdego rachunku otrzymają kupon upominkowy upoważniający do 25-procentowego rabatu. Ze zniżki będzie można skorzystać przy kolejnej wizycie w dowolnie wybranej restauracji Sphinx, WOOK lub Chłopskie Jadło.
Targi Expo Sweet świętują jubileusz w Centrum MT Polska
W warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska zorganizowana zostanie jubileuszowa, piąta edycja największych w Polsce targów dla branży cukierniczej i lodziarskiej - Expo Sweet 2013. Swoje najnowsze propozycje zaprezentują tu producenci i dystrybutorzy zaopatrujący cukiernie, kawiarnie, lodziarnie i piekarnie. Poza tym, targom towarzyszyć będą różnorodne mistrzostwa, które pozwolą wyłonić najlepszych polskich cukierników i lodziarzy. Przez trzy dni imprezy zorganizowane zostaną również ciekawe seminaria poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem biznesu w tym sektorze. Organizatorem targów, które odbędą się w dniach 19-21 lutego br. przy ul. Marsa 56c w Warszawie, jest Europejskie Zgrupowanie Interesów Gospodarczych Expo Sweet, zrzeszające przedsiębiorców działających na rynku cukierniczo-piekarskim.
Sphinx reklamuje się w kinach Helios
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.
Plast-Box zwiększa eksport do Wielkiej Brytanii
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zwiększa sprzedaż dla znaczącego producenta wyrobów cukierniczych w Wielkiej Brytanii - firmy Haywood & Padgett. Po pierwszym zleceniu na 300 tys. opakowań w 2012 r. brytyjska firma zdecydowała się na kontynuowanie współpracy z Plast-Boxem i zamówienie kolejnej partii opakowań do swoich ciastek, które będą sprzedawane w sieci Tesco. Plast-Box szacuje, że wartość dostaw na rzecz Haywood & Padgett na koniec 2013 roku wyniesie ok. 1 mln zł.
Plast-Box podnosi prognozę przychodów na 2013 rok
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, prognozuje na 2013 r. wzrost przychodów do 144 532 tys. zł, a nie jak wcześniej zakładano do 129 539 tys. zł. Według zaktualizowanej prognozy w bieżącym roku EBITDA ma wynieść 17 795 tys. zł, zysk brutto 7 672 tys. zł, a zysk netto 6 550 tys. zł.
Coraz więcej produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, ale też miody, napoje, a nawet gotowe dania. Co więcej, na liście wciąż przybywa nowych artykułów, co wiąże się z coraz większą modą wśród Polaków na tradycyjne wyroby i popularnością filozofii „slow food”. Tego typu produkty będą prezentowane na II Targach Produktów Regionalnych Regionalia, które odbędą się w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. W ten sposób lokalni producenci mogą promować swoje produkty na szeroką skalę wśród tysięcy klientów, w tym wśród przedstawicieli sieci handlowych, restauracji i sklepów ze zdrową żywnością. Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia br. przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Ruszyła promocja z shoarmą w restauracjach Sphinx
Sphinx – sieć restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska – przygotował dla klientów ofertę pod hasłem „Wielki powrót shoarmy”. W ramach tej promocji goście restauracji mogą zamówić shoarmę z napojem w atrakcyjnej cenie. Oferta obowiązuje do 10 lutego br.
Nowości w ofercie Plast-Boxu
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, wprowadził do oferty nowe okrągłe wiadra jednoobrzeżowe o pojemności 12, 25 i 33L. Ich konstrukcja spełnia wymagania UE dotyczące przechowywania produktów spożywczych, a także ułatwia paletyzację w procesie napełniania i w transporcie. Nowością w ofercie Plast-Boxu jest też możliwość aplikacji etykiet IML na okrągłym wiadrze 17,5L typu 11-1750 BIS. Rozszerzenie oferty produktowej jest efektem sfinalizowania przez spółkę kolejnego etapu procesu inwestycyjnego zaplanowanego na lata 2012-2013.