Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w Warszawie będzie gospodarzem Targów Vending Poland 2012, najważniejszej imprezy branży vendingowej w Europie Środkowej. Przez dwa dni na stoiskach zaprezentowana zostanie pełna oferta automatów sprzedających, w tym najnowocześniejsze technologie i produkty.  Będzie to okazja dla zwiedzających, by zapoznać się z aktualnymi trendami obowiązującymi w branży vendingowej. Wiedzę na temat rynku będzie też można zdobyć podczas konferencji poświęconej innowacyjnym rozwiązaniom i wyzwaniom w biznesie automatów sprzedających. V międzynarodowe targi Vending Poland 2012 organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Vendingu (PSV) odbędą się w dniach 3-4 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Ponad 6100 zwiedzających zapoznało się z ofertą ponad 200 wystawców z Chin podczas Targów China Expo Poland 2012, które odbyły się w dniach 20-22 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wydarzenie zainaugurowała uroczysta ceremonia otwarcia, w której wzięło udział wiele osobistości z polskiego i zagranicznego świata polityki oraz biznesu, w tym nowo mianowany ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Xu Jian. Następnie przez trzy dni targów na stoiskach prezentowano produkty z wielu branż m.in. elementy wyposażenia kuchni i łazienek, artykuły budowlane, narzędzia, części samochodowe, artykuły dekoracyjne, tekstylia, ubrania i obuwie. Dodatkowo drugiej edycji China Expo Poland towarzyszyły konferencje dotyczące dwustronnej współpracy organizowane w ramach Dni Eksportera i Importera. Wzięło w nich udział łącznie ponad 1000 osób, a największym zainteresowaniem cieszyły się tematy związane z importem: „Negocjacje z partnerem chińskim – wyszukanie produktu” oraz „Warunki importu do Polski”. Na zwiedzających czekały również atrakcje nawiązujące do kultury i tradycji Chin, ciekawe pokazy i konkursy.

Najlepsze oferty targowe zostaną wyłonione w konkursie organizowanym w ramach Targów Event 2012, które odbędą się w dniach 3-4 października w warszawskim centrum MT Polska. Przeznaczony jest on dla wystawców, którzy swoje produkty i usługi dla branży eventowej będą prezentować na IV Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event. Konkursowe propozycje mogą być zgłaszane w pięciu kategoriach: technologie eventowe, atrakcje eventowe, hotele i obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i logistyka eventowa. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody m.in. tytuł i logo „Najlepszy produkt Targów Event 2012” oraz wartościowe vouchery ufundowane przez partnerów.  IV Targi Event odbędą się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Nowo powołany ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Xu Jian, weźmie udział w otwarciu targów China Expo Poland 2012, gdzie ponad 200 chińskich firm z wielu branż zaprezentuje swoją ofertę i będzie szukać partnerów biznesowych wśród polskich przedsiębiorców. Targi odbędą się w dniach 20-22 września w Centrum Targowo–Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Na stoiskach wystawców pojawi się szeroki asortyment produktów m.in. wyposażenie kuchni i łazienek, artykuły budowlane, narzędzia, części samochodowe, artykuły dekoracyjne, tekstylia i ubrania, a także produkty i usługi dla biznesu polsko-chińskiego. Dodatkowo podczas drugiej edycji China Expo Poland organizowane będą konferencje w ramach Dni Eksportera i Importera, które dostarczą wiedzy i praktycznych informacji na temat dwustronnej współpracy. Wstęp na wydarzenie i udział w konferencjach są bezpłatne.

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. W ramach kampanii są wyświetlane dwa spoty reklamujące kultowe danie sieci Sphinx - shoarmę - z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim. Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama zestawu w napojem bezalkoholowym będzie się pojawiać od piątku do niedzieli przez cały dzień. Kampania w telewizji potrwa do 10 października, choć promocje w restauracjach będą obowiązywały dłużej. Spoty są wsparte dodatkowymi działaniami w lokalach (plakaty, podkładki, roll-upy), na stronie www.sphinx.pl, na profilu sieci na Facebooku, a także działaniami PR.

Tysiące produktów z Chin zaprezentuje na targach China Expo Poland 2012 ponad 200 producentów i eksporterów z Państwa Środka poszukujących w Polsce partnerów biznesowych. Polscy przedsiębiorcy od 20 do 22 września będą mieli okazję zapoznać się z ofertami chińskich firm z wielu branż, wśród których nie zabraknie propozycji wyposażenia kuchni i łazienek, artykułów budowlanych, narzędzi, osprzętu, a także akcesoriów i części samochodowych. Na stoiskach wystawców znajdą się też artykuły dekoracyjne, gospodarstwa domowego, rękodzieła czy artykuły papiernicze. Dostępny będzie również szeroki wybór tekstyliów, ubrań, butów, toreb i innych dodatków przywiezionych wprost z Chin. Ponadto na targach zorganizowany zostanie specjalny sektor produktów i usług dla biznesu polsko-chińskiego. Targi China Expo Poland 2012 odbędą się w Centrum Targowo–Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Wirtualna strefa gier Budda Play, turniej Rummikuba ze znanym aktorem - Robertem Moskwą, przejażdżki po torze kartingowym, liczne pokazy, atrakcje i konkursy – to wszystko czekać będzie na uczestników IV Targów Event, które odbędą się w dniach 3-4 października 2012 r. Ponadto przez dwa dni wydarzenia na stoiskach zaprezentowana zostanie szeroka oferta produktów i usług dla biznesu eventowego. W programie imprezy, obok wielu zabaw, prezentacji i rozrywek, zaplanowano także interesujące prelekcje poświęcone aktualnym zagadnieniom nurtującym branżę z udziałem polskich i zagranicznych ekspertów. IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2012 odbędą się w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w jeden weekend będzie gościć dwie duże imprezy targowe – Beauty Forum & Spa oraz Bridal Fashion 2012. Podczas Beauty Forum & SPA pokazana zostanie bogata oferta produktów i usług dla rynku kosmetycznego, a w sąsiadującej hali przedstawiciele branży ślubnej będą mogli obejrzeć najnowsze kolekcje na 2013 rok prezentowane przez polskich i zagranicznych producentów. Oba wydarzenia odbędą się w dniach 15-16 września 2012 r. w MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Grupa Kapitałowa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w I półroczu 2012 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 83,6 mln zł wobec 83,5 mln zł wypracowanych rok wcześniej, przy czym dynamika sprzedaży gastronomicznej Grupy w Polsce wyniosła (+)1,7%. Jednocześnie Grupa odnotowała znaczący wzrost zysku brutto ze sprzedaży, który w I połowie 2012 r. wyniósł 7,3 mln zł i tym samym ponad dwukrotnie przewyższył wynik z I półrocza ubiegłego roku, wynoszący 3,6 mln zł.

W opinii 53% Polaków rodzime firmy powinny współpracować z chińskimi przedsiębiorstwami - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na rzecz MT Polska, organizatora targów China Expo Poland 2012. Wśród zwolenników polsko-chińskich relacji biznesowych 39% jest zdania, że współpraca z Chinami to możliwość przyciągnięcia do Polski dużych inwestycji i stworzenia nowych miejsc pracy. Badanie pokazuje też, że chińskie produkty cieszą się dużą popularnością - do ich nabywania przyznaje się 74% Polaków. Zdecydowanie najwięcej respondentów deklaruje, że najczęściej kupują wyprodukowane w Chinach odzież i obuwie – takiej odpowiedzi udzieliło 60% osób. Chińskich towarów nie zabraknie podczas targów China Expo Poland organizowanych w dniach 20-22 września w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez trzy dni ponad 200 chińskich producentów i eksporterów z wielu branż zaprezentuje polskim przedsiębiorcom tysiące produktów.

W restauracjach Sphinx, zarządzanych przez Sfinks Polska, pojawiło się nowe lifestylowe Sphinx Menu. Na jego okładce gości znany polski bramkarz, Jerzy Dudek, który w wywiadzie opowiada m.in. o kulinarnych fascynacjach, kadrze piłkarskiej i radzeniu sobie z presją. W najnowszym Sphinx Menu, dostępnym we wszystkich lokalach sieci w Polsce, nie brakuje również inspirujących przepisów, a także wspomnień z egzotycznych wycieczek.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – wprowadza do menu nową sezonową ofertę dań pod hasłem „O kurka! Ale uczta”. Od 22 sierpnia w menu sieci pojawi się wkładka, w której znajdą się mięsne potrawy serwowane z kurkami w śmietanie.