Menu bez glutenu na Targach Regionalia
Menu bez glutenu oraz żywność bezglutenowa – to temat prelekcji organizowanej pierwszego dnia Targów Produktów Regionalnych Regionalia, które odbędą się 19-21 kwietnia w warszawskim centrum MT Polska. Konferencja kierowana jest do osób będących na diecie bezglutenowej, a także do hoteli i restauracji, które do swojego menu chcą wprowadzić produkty niezawierające glutenu. Spotkanie będzie też okazją, by porozmawiać na temat problemów ze znalezieniem miejsc oferujących posiłki dla osób z nietolerancją glutenu i zachęcić przedstawicieli branży do zwrócenia uwagi na takie zapotrzebowanie. Prelekcję poprowadzi ekspert z Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.
Sfinks otwiera 3 nowe restauracje
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzyła trzy nowe restauracje w centrach handlowych. Dwie z nich, Sphinx i Chłopskie Jadło, działają od 13 marca w warszawskim Factory Annopol. Trzecia, którą jest kolejne Chłopskie Jadło, została uruchomiona w Factory w Luboniu koło Poznania. Wszystkie nowo otwarte lokale to restauracje własne Sfinksa zarządzane w modelu operatorskim.
Jubileusz 30-lecia Plast-Boxu
Plast-Box SA, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, pod koniec marca obchodzi 30-lecie swojego istnienia. Przez ten czas z małego zakładu rzemieślniczego stał się firmą działającą w skali międzynarodowej, która zatrudnia około 200 osób. Obecnie nowoczesnością i jakością obsługi wygrywa konkurencję z innymi firmami europejskimi oraz generuje milionowe zyski. Przychody słupskiej spółki w tym roku mają wynieść 144,5 mln zł. Eksport już w 2012 roku stanowił ponad 60% sprzedaży i dalej rośnie. Od 2004 r. Plast-Box jest notowany na GPW.
Spotkanie branży kosmetycznej w Centrum MT Polska
W najbliższy weekend w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbędzie się najważniejsza w Polsce impreza dla profesjonalistów z branży kosmetycznej – XVI Targi Beauty Forum. Podczas wydarzenia swoje najnowsze produkty i usługi będą prezentować wiodące na krajowym i międzynarodowym rynku firmy kosmetyczne. Obok szerokiej oferty z zakresu kosmetyki oraz pielęgnacji twarzy i ciała, na uczestników czekać będzie bogaty program konferencji z udziałem ekspertów. Wydarzenie organizowane jest przez firmę Health and Beauty Media i odbędzie się w dniach 9-10 marca przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Sfinks będzie otwierać restauracje w prestiżowych lokalizacjach
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, zamierza zintensyfikować rozwój w 2013 roku. Spółka będzie otwierać kolejne restauracje, a także zwiększać możliwości sprzedażowe już działających. Co istotne, nowe lokale będą pojawiać się przede wszystkim w prestiżowych lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu. Na ten rok zaplanowano również dalsze zmiany w Chłopskim Jadle. Wyniki tej sieci za 2012 r. potwierdzają słuszność dotychczasowych działań. Rebranding i wdrożenie nowej oferty zaowocowały wzrostem EBITDA o 27,5%, obrotów o 10,2%, a także blisko 10-procentowym wzrostem średniego rachunku w stosunku do 2011 r. Na 2013 rok zaplanowano również prace nad konceptem WOOK, by przygotować tę sieć do dalszego rozwoju.
Sphinx z nową kampanią telewizyjną
Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”. Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis. Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów – takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.
Święto Piw Regionalnych na Targach Regionalia
Po raz pierwszy podczas tegorocznej edycji Targów Regionalna zorganizowane zostanie Święto Piw Regionalnych. Będzie to okazja dla lokalnych browarów, by zaprezentować wyjątkowe smaki swoich złocistych trunków wśród tysięcy osób. Targi Produktów Regionalnych Regionalia poświęcone są lokalnym wyrobom z Polski i zagranicy oraz zdrowej i ekologicznej żywności. W tym roku wydarzenie odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Mariusz Czerkawski w nowym Sphinx Menu
W restauracjach Sphinx, sieci zarządzanej przez Sfinks Polska, 1 marca pojawi się najnowsze lifestylowe Sphinx Menu z Mariuszem Czerkawskim na okładce. W obszernym wywiadzie znakomity polski hokeista opowiada o życiu na lodzie, nowej sportowej pasji, jaką jest golf, a także o ulubionych daniach. Nowe Sphinx Menu, które od piątku będzie dostępne we wszystkich restauracjach Sphinx, zawiera również ciekawe przepisy i porady kulinarne, a także wspomnienia z wyprawy do Egiptu.
Plast-Box wprowadza nowe opakowania dla branży spożywczej
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, rozszerza ofertę produktową o nowe pojemniki 10L. Są one wyższe od dotychczas produkowanych opakowań o tej samej pojemności, mają natomiast mniejsze średnice dolną i górną. Produkt ten został zaprojektowany głównie z myślą o odbiorcach z branży spożywczej z Polski i Europy Zachodniej z uwzględnieniem nowych wymagań unijnych dotyczących przechowywania produktów spożywczych. Według szacunków spółki sprzedaż tego opakowania powinna osiągnąć 1 mln sztuk w pierwszym roku i dynamicznie rosnąć w kolejnych latach.
Motocyklowy jubileusz w MT Polska
Sympatycy jednośladów po raz piąty spotkają się w warszawskim Centrum MT Polska podczas Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów. Na miejscu będą czekać różnorodne modele skuterów, quadów i motocykli, w tym wiele nowości, a także szeroka oferta części i akcesoriów motocyklowych. Impreza organizowana jest przez firmę Motoroni i odbędzie się w dniach 1-3 marca 2013 przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Jubileuszowa V Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów to dopiero pierwsze z wydarzeń motoryzacyjnych zaplanowanych na ten rok w Centrum MT Polska. W kalendarzu imprez znajdują się także Targi Auto Nostalgia poświęcone zabytkowym pojazdom i OffRoad Show Poland dla fanów jazdy 4x4.
Chłopskie Jadło z nową kartą win
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała umowę z firmą Wine4you na dostawę win. W efekcie w lokalach Chłopskie Jadło pojawiła się nowa karta win. Wine4you jest wyłącznym dystrybutorem wybranych, prestiżowych marek wina w Polsce.
Sphinx wprowadza nowe menu
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wprowadza nowe menu. Znajduje się w nim 14 nowości, m.in. 3 rodzaje steków, ostre meksykańskie papryczki jalapenos, inspirowana egipską kuchnią kofta, a także makarony, dania z ryb, sałatki i desery. Gratką dla odwiedzających restauracje Sphinx w gronie rodziny lub przyjaciół będzie zestaw Sphinx Party zawierający wszystkie najpopularniejsze pozycje z karty dań. Nowe menu w zmienionej szacie graficznej będzie obowiązywać we wszystkich restauracjach Sphinx od 22 lutego br.