Rusza konkurs RTS Widzew Łódź i Emporio Armani 7 w serwisie Facebook, w którym do wygrania są cenne nagrody. Powalczą o nie między innymi fani Widzewa na Facebooku, którzy polubią również oficjalny profil sklepu Emporio Armani 7. Do zdobycia są wygodne koszulki i bluzy z najnowszej kolekcji sportowej znanego włoskiego projektanta, napoje energetyczne Widzewa,  a także bon o wartości 1000 zł na zakupy w salonie firmowym Emporio Armani 7 w łódzkiej Manufakturze.

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. Poprzez emisję spotów reklamowych w telewizji, kinach, jak również dystrybucję plakatów i ulotek kampania będzie przestrzegać kierowców przed prowadzeniem po alkoholu i apelować o zachowanie trzeźwości na drogach. Kampania obejmie działania ATL, BTL i PR. Za jej kreację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi Practum Consulting. Kampania, organizowana już od czterech lat, realizowana jest w ramach rządowego programu „Razem bezpieczniej”.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisała umowę o współpracy ze Stock Polska w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne. Dodatkowo Stock przygotował dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.

W Polsce notuje się mniejsze spożycie alkoholu niż w wielu europejskich państwach – wynika z najnowszych danych WHO. W rankingu wyprzedza nas kilkanaście krajów, w tym Niemcy, Hiszpania, Francja, Czechy i Wielka Brytania. Polska z konsumpcją na poziomie 10,6 l 100% alkoholu na mieszkańca powyżej 15 roku życia plasuje się poniżej unijnej średniej wynoszącej 10,85 l 100%. Co więcej, najnowsze statystyki świadczą o postępującym spadku sprzedaży mocnych trunków. Znakomitą większość alkoholu wypijamy w napojach niskoprocentowych. Według wstępnych danych, przeciętny Polak (15+) w 2011 r. wypił 3,7 l napojów spirytusowych oraz 6,1 l piwa i 0,4 l wina gronowego w przeliczeniu na 100% alkohol.

Ponad 100 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje ofertę produktów lokalnych i ekologicznych podczas pierwszych Targów Produktów Regionalnych „Regionalia”. Wśród licznych propozycji będzie można znaleźć szeroki wybór żywności ekologicznej i organicznej, produkty tradycyjne, wyroby rzemieślnicze, stroje i akcesoria związane z modą inspirowaną folklorem, a także kosmetyki naturalne. Podczas wydarzenia nie zabraknie degustacji regionalnych produktów, pokazów kulinarnych i związanych z modą. Targi Regionalia 2012 odbędą się w dniach 20-22 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową. Spot emitowany w 41 kanałach będzie promował markę Sphinx i zachęcał do spróbowania shoarmy, kultowego dania restauracji. Organizowana przez Sphinx przy współpracy z Pepsi kampania potrwa od 13 do 29 kwietnia.

Reklamy na elektronicznych bandach, które staną wokół widzewskiego boiska na meczu z Legią Warszawa po raz kolejny cieszyły się dużym wzięciem. Już teraz czas reklamowy na bandach został w całości zarezerwowany przez firmy zainteresowane promocją, choć do spotkania z legionistami pozostało jeszcze kilka dni.

Do 53,5 mln l alkoholu zwiększył się polski eksport napojów spirytusowych w 2011 r. Oznacza to wzrost o 6% w porównaniu z 2010 r., kiedy to polscy producenci sprzedali za granicę 50,3 mln l. Wódka, stanowiąca trzy czwarte polskiego eksportu alkoholi mocnych, również zanotowała wzrost na tym polu - o 7%. W 2011 r. z Polski wyjechało na sprzedaż 40,3 mln l wódki, podczas gdy rok wcześniej było to 37,5 mln l.

Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, wprowadza promocję „Wiosna smaków”. W ramach tej oferty w menu znalazły się dwa nowe zestawy - sandacz z sosem holenderskim i stek ze schabu z rosti - które wraz z napojem kosztują 29,90 zł. Promocja obowiązuje w całej sieci Sphinx do końca kwietnia.

Na przełomie marca i kwietnia po raz szósty wystartuje Liga Biznesu, czyli amatorskie rozgrywki piłkarskie, organizowane przez Fundację Widzew Łódź „Akademia Futbolu”. Wezmą w nich udział drużyny, reprezentujące firmy z regionu łódzkiego. Dla uczestników będzie to nie tylko okazja do spędzenia wolnego czasu na sportowo, ale także możliwość wsparcia piłkarstwa młodzieżowego, bo na ten cel zostaną przeznaczone zyski z organizacji turnieju.

Delikatesy internetowe A.pl powiększyły zasięg dostaw na całą Polskę. W ogólnokrajowej ofercie A.pl poza wybranymi produktami spożywczymi znajduje się ponad 8500 artykułów biurowych, higienicznych, dla dzieci, AGD i szeroki wybór chemii gospodarczej. Zamówienia złożone na stronie internetowej A.pl będą dostarczane klientom przez kurierów.

W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska zorganizowana zostanie XV edycja Targów Beauty Forum. Na jubileuszowej imprezie dla profesjonalistów z branży kosmetycznej swoje aktualne oferty zaprezentują setki znanych na rynku polskim i międzynarodowym firm i marek. Przez dwa dni będzie można poznać najnowsze trendy, produkty i zabiegi ze świata kosmetyki, kosmetologii, pielęgnacji stóp i stylizacji paznokci. Dodatkowo wydarzeniu będą towarzyszyć wykłady i seminaria prowadzone przez ekspertów oraz liczne konkursy i mistrzostwa. Beauty Forum 2012 odbędzie się w dniach 10-11 marca br. w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorem targów jest wydawnictwo Health and Beauty Media.