Sphinx – sieć restauracji należąca do Sfinks Polska – wprowadza specjalną ofertę na alkohole z okazji święta zakochanych. Akcja promocyjna pod hasłem „Poczuj miętę” będzie obowiązywała w restauracjach Sphinx w całej Polsce już od najbliższej soboty (11.02) do walentynek (14.02).

Sfinks Polska – właściciel restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisał kontrakt na dostawy centralne z Aviko. W ramach umowy Aviko będzie dostarczało frytki, cząstki i talarki ziemniaczane do restauracji sieci Sphinx, w tym Sphinx Express, oraz Chłopskie Jadło. Współpracę przewidziano na dwa lata.

Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl już 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez Internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach. Ponadto, co piąty badany kupuje w Internecie artykuły spożywcze dla starszych członków rodziny jak choćby rodziców lub dziadków, a kolejne 3% ankietowanych pomaga w ten sposób znajomym w starszym wieku. Badanie wskazuje też, że liczba seniorów korzystających z oferty e-delikatesów będzie stale rosnąć. Aż 11% respondentów A.pl zadeklarowało, że zamierza zacząć kupować osobom starszym artykuły spożywcze w Internecie.

RTS Widzew Łódź rozpoczyna w piątek, 3 lutego, sprzedaż biletów na mecze rozgrywane w rundzie wiosennej przy al. Piłsudskiego. W pierwszej kolejności kibice będą mogli kupić wejściówki na pojedynek z Podbeskidziem Bielsko-Biała, natomiast od 19 lutego dostępne będą bilety na pozostałe wiosenne spotkania. Dla fanów, którzy kupią wejściówkę z wyprzedzeniem, klub przygotował bardzo korzystne zniżki. Przy zakupie biletu na co najmniej 7 dni przed meczem przysługuje 30% ulgi, a w tygodniu poprzedzającym spotkanie 20-procentowa bonifikata. Pełną cenę trzeba będzie zapłacić w dniu meczu. Co więcej, tradycyjnie już na atrakcyjne rabaty mogą liczyć dzieci, seniorzy, kobiety, a także nowi kibice Widzewa.

RTS Widzew Łódź wprowadza upust dla kobiet na zakup karnetów na trybunę D w rundzie wiosennej. Od 23 stycznia nabywając wejściówkę na trybunę pod zegarem kobiety mogą skorzystać nawet z 55% zniżki, podczas gdy do tej pory mogły liczyć jedynie na 10% rabatu za kontynuację. Oznacza to, że trybuna D została objęta takim samym systemem zniżek dla kobiet, jak pozostałe trybuny stadionu przy al. Piłsudskiego. Karnet Widzewa na najbliższą rundę obejmuje 7 spotkań, w tym 3 mecze hitowe – z Legią Warszawa, Lechem Poznań i Ruchem Chorzów. Oprócz rabatów dla kobiet, klub oferuje zniżki m.in. dla posiadaczy karnetów z ubiegłej rundy, dzieci, studentów, seniorów oraz w ramach promocji „Jest nas coraz więcej”.

WOOK - sieć restauracji oferujących dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – 23 stycznia rozpoczyna świętowanie chińskiego Nowego Roku. Z tej okazji każdy gość restauracji, którego rachunek wyniesie co najmniej 12 zł otrzyma gratis bułeczki dim sum ze słodkim nadzieniem. Promocja obowiązuje w restauracjach WOOK w całej Polsce.

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, przygotował specjalną ofertę z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. Klienci, którzy w najbliższy weekend – 21 i 22 stycznia – odwiedzą restaurację Sphinx w towarzystwie babci lub dziadka i zamówią herbatę Dilmah otrzymają deser gratis. Promocja obowiązuje we wszystkich restauracjach sieci w Polsce.

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy - organizacja branżowa zrzeszająca producentów napojów spirytusowych - podpisał umowę z agencją public relations Practum Consulting. W ramach kontraktu Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz ZP PPS z zakresu PR korporacyjnego i obsługę programów edukacyjnych realizowanych przez Związek, m. in. kampanii „Piłeś? Nie jedź!” oraz „Lepszy start dla Twojego dziecka”.

Producenci regionalnych wyrobów z Polski i ze świata oraz zdrowej i ekologicznej żywności zaprezentują swoje wyjątkowe oferty na pierwszych Targach Produktów Regionalnych „Regionalia”. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Na targach będzie można znaleźć m.in. szeroki wybór żywności ekologicznej i organicznej, produktów tradycyjnych i regionalnych, wyrobów rzemieślniczych, mody inspirowanej folklorem czy ekologicznych kosmetyków. Przez trzy dni będzie również prowadzona w różnych formach ekoedukacja i promocja idei „slow life”. Ponadto równolegle będą odbywać się XVII Targi Turystyki i Wypoczynku Lato, które corocznie odwiedzane są przez ponad 20 000 warszawiaków. Targi Regionalia organizowane są przez Międzynarodowe Targi Polska, a ich zwiedzanie będzie bezpłatne.

Spersonalizowane koszulki meczowe z oryginalnym logo Widzewa czekają na kibiców w konkursie organizowanym na oficjalnej stronie klubu na Facebooku. Za każdym razem gdy liczba fanów widzewskiego profilu w tym serwisie przekroczy kolejne 10 tysięcy, na tzw. tablicy pojawi się pytanie konkursowe. Kibic, który jako pierwszy udzieli poprawnej odpowiedzi będzie się mógł cieszyć koszulką znakowaną herbem Widzewa z nadrukowanym własnym nazwiskiem. Oficjalny fanpage klubu dostępny jest pod adresem www.facebook.com/Widzew.

RTS Widzew Łódź nawiązał współpracę z kolejną firmą, która będzie odpowiadać za pozyskiwanie na rzecz klubu reklamodawców. Za pośrednictwem nowego partnera, jakim została firma Active V Media, Widzew oferuje możliwość zaprezentowania marek i produktów na stadionie, w siedzibie klubu i z wykorzystaniem wizerunku drużyny. Podobny rodzaj współpracy łódzki klub zaledwie przed kilkoma tygodniami rozpoczął z domem mediowym mconnection.

Najzdolniejsi młodzi zawodnicy Akademii Futbolu Widzewa otrzymają profesjonalne buty piłkarskie ufundowane przez partnera biznesowego RTS Widzew Łódź - firmę Fielmann, zarządzającą największą w Europie siecią salonów optycznych.