RTS Widzew Łódź podpisał umowę sponsorską z firmą Eris Partner KAROPOL Łódź, dystrybutorem kosmetyków marki Dr Irena Eris. W ramach współpracy nowy sponsor klubu będzie dostarczać specjalistyczne produkty wykorzystywane w celach medycznych m.in. w pracy klubowych masażystów.

RTS Widzew Łódź po raz kolejny zorganizował specjalny konkurs dla swoich fanów, w którym do wygrania są bony o wartości nawet do 150 PLN. Zwycięzcy będą je mogli wymienić na oryginalne klubowe artykuły  podczas najbliższego widzewskiego kiermaszu, który odbędzie się już 3 czerwca.

Producenci napojów spirytusowych wycofują się ze stosowania na etykietach nazwy „Polska Wódka”. Jest to najbardziej znane krajowe oznaczenie geograficzne, z którego w 2009 r. korzystało 22 producentów, a obecnie umieszcza je zaledwie 15 firm. Co więcej, według najnowszych dostępnych danych, o ponad jedną trzecią spadła w ostatnich latach produkcja alkoholi mocnych z oznaczeniem „Polska Wódka” na etykietach – z 74,8 milionów litrów do zaledwie 46,4 milionów litrów. Jednym z powodów rezygnacji z oznaczenia jest rządowy projekt zmian w ustawie o napojach spirytusowych, a w nim nowa definicja Polskiej Wódki, ograniczająca listę surowców do produkcji naszego narodowego trunku. Co najważniejsze, jedynie 3 przedsiębiorstwa zgadzają się na proponowane zmiany, czyli usunięcie kukurydzy z listy dopuszczalnych surowców. Nieuwzględnienie stanowiska branży będzie skutkowało ograniczeniem ekonomicznej wartości najważniejszego polskiego oznaczenia geograficznego.

RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z łódzką firmą „marczak” - producentem wysokiej jakości dzianiny.  Na mocy kontraktu partner zwiększy zaangażowanie finansowe w klub. W zamian od nowego sezonu „marczak” będzie promowany na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu Widzewa. Co więcej będzie też korzystać z pakietów hospitality klubu, które zapewniają najlepsze miejsca na trybunach do oglądania meczów na żywo.

Sieć restauracji WOOK - oferująca dania kuchni azjatyckiej, zarządzana przez Sfinks Polska - uruchomiła nową stronę internetową. Dzięki wprowadzonym unowocześnieniom i zmianom wizualnym ulepszona została funkcjonalność strony www.wook.pl. Nowa witryna umożliwia internautom intuicyjną obsługę, a także ułatwia wybór potraw i lokali oraz poznanie aktualnych promocji obowiązujących w restauracjach.

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem XIX Międzynarodowych Targów „Stacja Paliw" 2012. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, produkty oraz rozwiązania techniczne i technologiczne dotyczące stacji paliw, infrastruktury przystacyjnej czy środków transportu. Targom towarzyszyć będą liczne konferencje, szkolenia oraz panele dyskusyjne poświęcone zagadnieniom związanym z sektorem paliwowym. Wydarzenie organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych odbędzie się w dniach 23-25 maja w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Grupa Kapitałowa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w I kwartale 2012 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 41,01 mln zł, co oznacza poziom zbliżony do I kwartału ubiegłego roku kiedy zanotowano 41,02 mln zł obrotów. Pierwsze trzy miesiące 2012 r. to także dalsza poprawa rentowności sieci restauracji. W tym okresie zysk brutto na sprzedaży wzrósł o ponad 60%, tj. do 3,7 mln zł w stosunku do 2,3 mln zł wypracowanych w analogicznym okresie 2011 r.

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna z apple beer drink, czyli piwnym napojem jabłkowym Carlsberga – Somersby. Od 12 maja klienci tych restauracji, którzy zamówią z menu danie główne np. shoarmę, stek, czy kaczkę otrzymają w gratisie butelkę Somersby 0,4 l. Promocja będzie prowadzona we wszystkich lokalach Sphinx oraz WOOK i potrwa do wyczerpania zapasów.

W sezonie 2011/2012 RTS Widzew Łódź powiększył liczbę partnerów biznesowych. Do grona partnerów klubu dołączyło aż kilkanaście nowych firm. W ramach współpracy z Widzewem najczęściej reklamowały się one na bandach LED zainstalowanych wokół boiska, w strefach VIP  oraz na stronie internetowej klubu. Ponadto, sponsorzy Widzewa chętnie korzystali też z pakietów Hospitality, które zapewniają najwyższy komfort oglądania widowisk sportowych na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 w Łodzi.

Do grona partnerów biznesowych Widzewa dołączyła firma Budimark, działająca w branży budowlanej. W ramach współpracy nawiązanej z klubem nowy partner będzie się reklamować na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu przy al. Piłsudskiego w Łodzi. Dodatkowo Budimark będzie korzystać z pakietów Super VIP klubu, który w komfortowych warunkach pozwala oglądać sportowe widowiska z trybun stadionu i cieszyć  się piłkarskimi emocjami na żywo. Nowy partner Widzewa zajmuje się m.in. budową domów i pawilonów, ocieplaniem budynków oraz innymi pracami związanymi z budownictwem.

W Szwecji, Norwegii i Finlandii, gdzie istnieje monopol na handel napojami alkoholowymi, problem z nadużywaniem alkoholu jest znacznie większy niż w Polsce i wielu krajach europejskich. Polacy zresztą nadużywają alkoholu o wiele rzadziej niż Czesi, Duńczycy, Niemcy czy Brytyjczycy – wynika ze statystyk WHO. W Polsce przyznało się do tego 19,3% mężczyzn i 2,4% kobiet, co daje nam 6 miejsce od końca na 20 porównywanych krajów. Tymczasem w 2012 r. Komisja Europejska ma przygotować projekt unijnej strategii alkoholowej do 2020 r., która wpłynie na przyszłość polskiego rynku alkoholi szacowanego na 38 mld zł, dającego 10,2 mld zł wpływów akcyzowych, 7,1 mld zł wpływów VAT oraz zapewniającego ponad 250 tysięcy miejsc pracy. Wśród propozycji forsowanych przez kraje skandynawskie są narzędzia mające na celu ograniczenia legalnej sprzedaży, które jak widać na ich przykładzie, nie przekładają się na pozytywne postawy społeczne. Dlatego też ważne jest wypracowanie zrównoważonego stanowiska Polski wobec europejskiej strategii alkoholowej pomiędzy różnymi resortami rządowymi, a także  producentami alkoholu.

Myśliwi i miłośnicy łowiectwa spotkają się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska na IX Międzynarodowych Targach Łowiectwa, Strzelectwa i Rekreacji Hubertus Expo. Podczas wydarzenia prezentowana będzie m.in. broń myśliwska, bogaty wybór akcesoriów łowieckich, a także sprzęt sportowy i rekreacyjny. Dodatkowo targom towarzyszyć będą pokazy związane z myślistwem w tym sokolnictwa, tresury psów, czy wabienia jeleni. Organizatorem Targów Hubertus Expo jest Polski Związek Łowiecki. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-29 kwietnia w Warszawie w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.